Nou Dames daar ben ik weer. Gister het hele forum op zijn kop omdat ik niks voelde. Gelukkig was alles goed. Vanmorgen bij het wakker worden was de kleine man ook goed aanwezig. Lekker aan het werk gegaan ga ik een uurtje geleden naar het toilet.... Bloedverlies!!!! Ben me kapot geschokken! Tis gelukkig geen vers bloed maar bruine afscheiding. Heb gelijk de VK gebeld. Ben nu net thuis en ze komt over ongeveer een half uur. Ik word nu echt gek! Denk je dat alles goed is krijg je dit!!! Wie kent dit? Ik heb verder nergens last van en voel me goed.... Ik zal nu gelijk een berichtje posten als ze is gweest!
Heb ik zelf gelukkig niet meegemaakt, maar na wat er gisteren allemaal gebeurt is snap ik dat dit je helemaal niet lekker zit. Ik hoop dat alles goed is!
Jeetje het zit je ook niet mee! Snap dat je geschrokken bent. Hopelijk is het gewoon wat oud bloedverlies en is alles goed met je kleintje.
Tsjonge jonge, wat een spanning allemaal zeg Wat ontzettend vervelend voor je!! Hoop dat je snel gerustgesteld bent straks!!
Kan me voorstellen dat dat behoorlijk schrikken is! Gelukkig is het oud bloed, en niet helderrood, dat is volgens mij een 'goed' teken. Maar ik hoop dat je verloskundige je straks opnieuw gerust kan stellen. Sterkte! Ik hoop dat alles goed is.
Ik ben bijna 29 weken. Zit nu te wachten op de VK. Ik voel de kleine gelukkig wel. Man wat een ellende dit! Ben inderdaad blij dat het geen helderrood bloed is... Nou ik wacht nog ff en ik laat het jullie zsm weten!
Oud bloed kan duiden op een bloedinkje in je baarmoedermond, omdat die nu zo goed doorbloed is. Dat kan komen door vrijen, maar zelfs door persen op t toilet. Oud bloed is meestal goed nieuws, dus ik hoop voor je dat dat voor jou ook het geval is meis!
Nou de VK is geweest. zowel inwendig als uitwendig onderzoek. Alles in orde! Baarmoedermond zit nog mooi dicht en heeft geen veranderingen. Hartje klonk ook mooi. Ze vermoeden gwoon een gesprongen adertje. Alleen bruinverlies en geen vers bloed. Pffff we kunnen weer ademhalen. Wel advies om paar daagjes rust... Laten we dat maar ff doen dan! even ontstressen!!!
Het zit jou ook even niet mee hé speklapje! Hopelijk kun je nu de rest van je zwangerschap rustig uitzitten..
He wat een turbulente twee dagen zo voor jou! Gelukkig geen rare dingen. Inderdaad even rust pakken nu!
Schrikken meis, heftige dagen gehad voor je gemoedsrust. Neem nu idd maar een paar dagen 'vrij'..gewoon niets te veel doen, lekker luieren.. Hier ook tijdens mijn zwangerschap alleen maar angsten,gek werd ik ervan.
goed dat alles oke is! Mijn gyna heeft wel tegen mij gezegd: als je niets meer voelt, en je bent niet zeker, NAAR SPOED KOMEN!