Bij mij klopte de datum van zwanger worden (april) en het geslacht (jongen) maar de bevallingsdatum klopte niet. Groetjes
ik heb door verschillende mensen laten pendelen ook op andere forums. Er waren er 2 met het juiste geslacht niemand met de juiste maand. Maar toen ik Sonja de laatste keer vroeg om te pendelen omdat ik dacht dat ik zwanger was zei ze dat ik rond 20 augustus positief ging testen en dat alles goed ging gaan. Ik heb de 16de augustus getest en het was positief. Dus dat klopte, zij dacht wel een meisje. Toch is het volgens de echo een jongen. Ik laat elk jaar mijn kaarten leggen en die mevrouw zei in februari 06 dat het niet meer lang zou duren en dat het een jongen zou zijn! In juni ben ik zwanger geworden van een zoon! Nu legden de kaarten dat we een gezond ventje zullen krijgen maar dat de bevalling lang en zwaar zal zijn! Ik zal 's avonds of 's nachts binnengaan en dat zal tussen 29 maart en 6 april zijn! Dus mooi op tijd! Groetjes
Hallo meiden, Ik heb door twee personen in mijn omgeving laten pendelen en ze zeiden allebei dat ons eerste kindje een meisje zou worden en dat we nog een tweede zullen krijgen in de toekomst en dat dat dan een zoontje zou zijn. Sowieso vonden we het al heel toevallig dat ze beide hetzelfde pendelde... Vorige week de 20 weken echo gehad en ja hoor... we krijgen een meisje! Groetjes, Fleur
Er is ook voor mij gependeld. Het geslacht klopte niet want volgens de pendel zou ik een meisje krijgen. De datum waarop ik zal bevallen is gependeld op 18 april. Ik ben 13 april uitgerekend, dus ik ben benieuwd!
Hoi, De pendel zei 26 april krijg je een jongen. Het is een jongen, nu alleen de dag nog... Groetjes Jessica
Een vriendin had ooit voor mij gependeld dat ik in juli een kind zou krijgen, en jawel, daarin heeft ze gelijk gekregen. Zij schijnt ook te weten wat het wordt maar dat wil ik zelf nog niet weten.
Bij mij is de pendel uitgekomen... Ik had twee zwangerpendels: aug en een sep 2006. Augustus was ik zwanger en 7 september posi getest.. Dus beide kloppen..
Sonja en Kaatje hadden voor mij gependeld en Kaatje had gezegd dat ik in oktober zwanger zou zijn van een jongen en Sonja november meisje. Qua maand had Kaatje het goed en qua geslacht Sonja. Wel grappig! Liefs, Duveldraakje
ik zou in juli bevallen van een 2ling. echter ben ik uitgerekend in september en hoop toch niet dat het 2 maanden eerder komt. of het een 2ling is weet ik nog niet