Mensen die mij goed kennen wel ja, en de hond van de buurvrouw was ineens heeeeel beschermend tegenover mij, zelfs mijn buurvrouw zelf mocht me niet aanraken dan werd hij heel waaks, grappig he
Hahaha, ja mn moeder zei dit tegen mn zusje toen we op visite waren geweest bij hun en nog niks hadden gezegd omdat t zo pril was.
In het begin niet maar nu wel.... en ik heb later gewoon een zwangerschapsband om gedaan was namelijk ook bang dat ze het niet zouden zien dus ( n.a.v. reacties hier op 't forum ) toen heb ik lekker zo'n band aan gedaan.... Maar twijfel je of ze het aan je kunnen zien?
M`n oma Bij beide keren kon ze het zien, terwijl ik het tegen niemand nog had gezegt! Ra ra hoe kan het ?
Op de een of andere manier staat het op mijn voorhoofd getatoeeerd of zo. Mijn baas kon het aan me zien, evenals andere vrouwelijke patienten in onze praktijk. Je schijnt het te kunnen zien aan mijn ogen? Daarom durf ik mijn vriendinnen niet goed onder ogen te komen; zij hebben allebei al twee kindjes en ik ben bang dat zij het ook kunnen zien, terwijl ik het nog effies stil wil houden
Vanmorgen op mijn werk was het namelijk zo: Ik at om 9 uur een boterham omdat ik nog niks gegeten had omdat ik misselijk was (ben ik al 1,5 week). Een collega naast me vroeg, heb je nog niet gegeten vanmorgen? Oh ik zie het al je bent in verwachting, ik zie het aan je ogen. Ik echt stomverbaasd, omdat zondag mijn NOD pas is.... Ik had dus echt niet verteld dat we aan het proberen waren....
Mijn vader zag het niet, maar toen ik belde dat wij in het weekeinde even langs zouden komen zei hij tegen mn moeder "volgens mij is ze zwanger" en ja hoor! Voor de rest ziet of zag niemand het aan mij..... Mona
Een vriendin zei tegen mij nog voordat ik het zelf wist dat ik er "anders" uitzag.... Later zei ze dat ze het aan me ogen zag....
De dag voordat ik testte was ik op t werk en kwam tot 3 keer toe een gehandicapte vrouw (ernstig verstandelijk gehandicapt) Ze legde iedere keer haar hand op mn buik en zei "baby in buik" Dus ik iedere keer afwimpelen van doe niet zo gek hihi Dag erna bleek ze gelijk te hebben test was dik positief. Als ik nu op t werk kom dan zien ze het aan mn beginnend buikje en de dingen die ik niet meer kan of mag doen
Onze secretaresses zagen het zomaar met een week of 10 toen nog niemand het wist... ik snap het nog steeds niet! Toch wel grappig hè?
Dat je het aan iemands ogen kunt zien, heb ik ook al vaker gehoord. Bij mijn vorige werk, vertelde een collega me dat ze vermoedde dat een andere collega zwanger was, omdat 'haar ogen anders stonden'. En ze bleek dus ook zwanger te zijn. Spannend Monika!
Mijn vader ziet het ook voor ik kan testen. Hij hoort het zelfs door de telefoon. Moeilijk dus om hem het nieuws zelf te vertellen, hij weet het steeds al!