Hoi hoi, Ik lees nu al een tijdje mee en ik zie dat bijna bij iedereen het ritme slapen, luier, eten, spelen, slapen is. Nu ben ik eens benieuwd of er ook ritmes zijn van slapen, luier, spelen, eten, slapen. Dit is namelijk het geval bij mijn dochter. Ze slaapt 3 uurtjes en als ik haar eerst eten geef (geef wel bv) dan zou ze zo weer 3 uur kunnen slapen, zin om te spelen heeft ze dan niet. Maar als ik haar na het slapen uit bed haal en dan met haar ga spelen, dan is ze heel vrolijk en levendig en houd ze dat 3 kwartier tot een uur vol (ze wil soms zelf langer spelen). En na het spelen krijgt ze bv en valt ze lekker in slaap en leg ik haar in bed en dan is ze weer voor een uur of 3 vertrokken. Heb ik nu zo'n gekke meid hihihi of zijn er meerdere die dit kennen Ben benieuwd...
OP deze leeftijd is het nog erg normaal dat ze na een voeding zo weer in slaap sukkelt hoor, Dus ook als je na het slapen en verschonen direct weer voedt... Hoe lang doe je over het voeden, want dat zou ik wel even meetellen?
Dat ligt er net aan waar ze zin in heeft, de ene keer drink ze beide borsten in een recordtempo leeg en de andere keer neemt ze daar de tijd voor 20 minuten per borst.
OK, als ze zo snel drinkt, is het een ander verhaal ja, Thirza was hier wat ouder, maar vanaf een maand of 3 ofzo is het hier dus ook meestal eerst spelen en dan voor het slapen gaan drinken. OP een gegeven moment ging ze voor en na elk slaapje drinken, dus 2 keer per dag vervang ik die drinkmomenten nu door bijvoeding en dat doe ik dus wel direct na een slaapje, zodat ze nog genoeg energie heeft om te eten. Maar op de BV slaapt ze altijd goed, (als ze verder niet ziek is enzo).
Toevallig vandaag een keertje. Hij werd wakker om half 1. Toen uurtje gespeeld en daarna half 2 voeding en meneer was zo moe dat hij naar bed ging
Ook hier wakker worden-verschonen-spelen-eten-naar bed. Als ik na de voeding wil spelen heb ik een kind dat jengelt omdat ze moe is en naar bed wil! Hihi.