ovulatietest sneller zwanger?? kans groter??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wondertje, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ik ben benieuwd of bij het gebruik van ovutesten het niet lang meer geduurt heeft dat mensen zwanger raakten.
    ik zit er zelf aan te denken om ze te kopen maar vind ze ook weer niet erg goedkoop.
    vandaar dat ik eerst wat meer informatie wil verzamelen over de kans van slagen ondanks dat ieder lichaam anders is

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    het gebruik van ovulatietesten heeft alleen tot nut om inzicht te krijgen wanneer je eisprong is zodat je daar met het hebben van gemeenschap rekening kan houden tis niet zo dat je dan sneller zwanger wordt...

je gebruikt doorgaans een stuk of 3-4 ovulatietesten per cyclus deze waarschuwt je dus dat je eisprong eraan zit te komen...

op zich vallen de kosten van ovulatietesten wel mee hoor, kijk maar eens hier in de webwinkel.

3. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Omdat mijn cyclus erg onregelmatig was heb ik ovulatietesten gebruikt. Bij mij werkte ze goed en ik was daarna meteen zwanger.
    Maar ik heb ze alleen gebruikt omdat ik niet precies wist wanneer m'n eisprong was het is niet zo dat je dan een verhoogde kans hebt om zwanger te worden dan wanneer je ze niet gebruikt.

En idd via internet zijn de testen niet zo duur.

Silly

4. Oleole

Oleole Niet meer actief

ik heb de testen ook gebruikt maar omdat ik in het begin mijn cyclus niet zo goed kende heb ik heel wat euro's aan testen gekocht. Cyclus van 48 dagen dus reken maar uit. Heb nu wel ontdekt dat als je ze via internet in Amerika koopt ze stukken goedkoper zijn zo rond de 40 cent. Ben er helaas alleen niet zwanger van geworden....

5. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Wanneer ga je ongeveer beginnen met testen?
    Ik kreeg drie weken na mijn laatste menstruatiedag weer mijn menstruatie :(
    Het duurt bij mij meestal een week.
    Wanneer zou ik het beste kunnen beginnen met een ovulatie test?

6. Oleole

Oleole Niet meer actief

In mijn tweede ronde had ik op dag 25 2 streepjes en de rondes erop rond de 30 dagen en een keer op dag 35 om geen dag te missen begin ik altijd met dag 24 met testen weet dan zeker dat ik niet kan missen uitgaande van de cyclus die ongeveer 48 dagen duurd bij mij, soms iets korter soms iets langer

groetjes Nicole

7. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik vind het fijn dat ik na de eerste ovul test weet hoeveel dagen er tussen mijn eisprong en mijn ongi zit. Nou weet ik dat er 13 dagen tussen zitten en daar ben ik heel blij mee, haha
    Ondertussen nog altijd geen bol buikje en niets wat er in de buurt komt maar ik gebruik ze tot nu toe niet iedere maand. Meestal voel ik mijn eitje wel en wanneer ik goed genoeg klus weet ik dat een test niet nodig geweest is omdat we het dan toch wel gedaan hebben. succes

8. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb ze deze ronde voor et eerst gebruikt. Ik kwam er door de test dus achter dat ik mn ei deze ronde al op dag 9 heb gehad! Ik heb de digitale ovulatietest van Clear Blue gebruikt. Wel een dure trouwens (32 euro) maar hoop ik de moeite waard geweest !
    Succes !

Deel Deze Pagina