hoi dames ik heb gistren me ring aan draatje gedaan en boven me buik gehouden en begon in het rond te draaien en dat is dus een meisje. wie heeft dit ook gedaan en bij wie kwam het uit ben wel benieuwt mvg winniethepoeh19
bij mij kwam het ook uit! Volgens 3 echo's en de ring is het een meisje! Dus dan moet het bijna wel he!
Wat moet er dan gebeuren bij een jongetje? Blijft ie dan stilhangen? Ik wil het wel eens proberen! Kan dat al bij 11 weken?
Is een bakerpraatje ... en makkelijk met de optie jongen of meisje - altijd 50% kans dat het klopt! Maar goed ... is dus onzin
Mijn moeder heeft het bij geprobeerd en daar kwam uit dat ik een meisje krijg. Ik weet het binnen 72 uur want mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken.
ik zeg ook niet dat ik het geloof vind wel ff leuk om te weten bij wie het wel goed was daarom vraag iik er ff om mvg winniethepoeh19
Hallo, Wij deden het meestal boven je hand. En dan net zo lang doorgaan tot ie stil blijft hangen. Zou kun je dan zien hoeveel kinderen je krijgt en wat 't wordt. Mijn vriendin zegt dat het voor 80% altijd uitkomt ! Groetjes,
hahaah..cool! Hoe werkt het dan precies? Mot je wachten totdat het stil hangt? Als het een streepje is dan wordt het een jongen?
ik heb me ring aan een draatje gemaakt en stil gehangen boven me buik en dan begint het uit zich zelf te bewegen gaat het gewoon heen en weer dan is het een jongen draait het rondjes moet het een meisjes zijn mvg winniethepoeh19
Bij mij klopt het! Mijn vader deed het met een naald, die eerst door mijn shirt gestoken en daarna tussen mijn duim en wijsvinger 3x omhoog en naar beneden, en daarna boven mijn hand en hij geeft aan een meisje, en ze hebben me 5x gezegd een meisje op de echo. groetjes
Mamainspe Geplaatst: Wo Okt 31, 2007 3:25 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Bij mij klopt het! Mijn vader deed het met een naald, die eerst door mijn shirt gestoken en daarna tussen mijn duim en wijsvinger 3x omhoog en naar beneden, en daarna boven mijn hand en hij geeft aan een meisje, en ze hebben me 5x gezegd een meisje op de echo. dit heb ik ook gedaan en komt ook een meisje bij mij uit nou als zo is dan weet ik het 29 november als het echt uitkom mvg winniethepoeh19
ik heb het geprobeerd! schijnt dat het ook werkt zelfs als je nog niet zwanger bent. Maar ik zie het niet hoor. de ene keer draait de naald en de andere keer gaat de naald naar voren en naar achteren. Dus ben er nog niet aan uit ! Groetjes,