Ik maak me zorgen. Heb al een uur steken links in mijn buik. Een vijftal cm onder de navel en dan naar links. Ik heb de gyn al gebeld, maar die was er niet. Mag namiddag terugbellen. Toch heb ik bang en voel ik me niet gerust. Iemand die hetzelfde heeft gehad?
Hoi meid ik heb hier ook wel eens last van. Verloskundige heeft mij gezegd dat het komt omdat ik dan te druk ben. Als je het niet vertrouwd en het blijft aanhouden gewoon nog een keer bellen. Liever 1x te veel dan 1x te weinig Succes
Heb ik inderdaad ook gehad,bij mij was het bandenpijn. Heb zelfs momenten gehad dat ik niet normaal kon staan van de pijn.
Ja, hier ook een, ik had dat ook, bleek ook bandenpijn te zijn, liep bij mij vanaf me onderbuik naar me liezen toe. Maar idd, als je het niet vertrouwd, gewoon bellen.
Namiddag heb ik effe teruggebeld. 't zouden mijn darmen zijn die overhoop liggen. Veel water drinken en meer fruit eten...
Kan me voorstellen dat je ongerust bent meid! Maar misschien is het bandenpijn, of, idd, je darmen (als je gyn. dat zegt zal het wel toch ?) Je bent de magische 12weken grens al ruim gepasseerd dus zou me niet te druk maken...neem je rust lekker op tijd!
Kan je dat ook hebben als je niet vertopt bent? Ik kan nl. wel de grote boodschap doen, maar 't is zo hard als steen.... (sorry voor de details). Lauw water dus? Ga ik proberen!
Lauw water, sinaasappelsap, pruimen... Allemaal middeltjes die helpen tegen een trage stoelgang. Is trouwens ook een echt zwangerschapskwaaltje: dat je slecht naar de wc kan...
Hoi Als het zo hard is als steen moet je oppassen dat het er niet straks niet meer uit komt. Dat had ik laatst. Echt veel drinken en idd sinasappelsap, kiwi's, vezels enz. Hoort er wel echt bij.
Ja, lees ik ook overal...ik heb sinds de zwangerschap juist last van veel en dunne ontlasting (ook sorry voor de details ) kan gemiddeld 3x per dag naar het toilet voor een boodschap, voor de zwangerschap was dat gewoon netjes elke ochtend en verder niet
Ik hoop dat je je nu wat minder zorgen zal maken, na het bericht van de gyneacoloog... Je darmen kunnen je idd heel veel pijn veroorzaken! Lauw water op nuchter maag drinken wil ook goed helpen. En pruimen idd ook, maar ananas is ook een goede vind ik, helpt bij mij ook heel erg goed... Suc6 ermee Groetjes Catheleine