Hallo! Bij wie klopt de chinese geslachtskalender? Bij mijn dochter van 2014 klopten het. Bij mn zus ook. En als ik t moet geloven moet ik nu dan weer een dochter krijgen. Ik heb ook t idee alleen meisjes te krijgen. M'n moeder denkt t ook, en die heeft altijd nog gelijk gehad tot nu toe. Ben benieuwd. Ben nog maar (bijna) 5 weken dus duurt nog wel ff. Helaas. Maar ben benieuwd bij wie het klopt? Liefs, PandaBeertje
Bij mij klopte hij beide keren wel. Nu weten we het nog niet, volgens de kalender zal het een meisje worden maar ik denk zelf eigenlijk weer een jongen... nog anderhalve week wachten en dan weten we het.
Bij mij klopte hij bij alle 3 de zwangerschappen. Eerst een dochter, toen een zoon en nu voorspelde hij een dochter. En die krijg ik. Maar we krijgen ook een zoon 😂
Bij mij allebei de keren niet. Mijn zoon had een meisje moeten zijn en mijn aankomende dochter zou een jongetje moeten zijn.
Eerste keer een meisje --> heb een zoontje gekregen Nu bij de tweede een jongen --> Zou het dan andersom zijn nu !
1e klopt, jochie. tweede, afwachten haha. kalander zegt een meisje. Ik heb er zelf nog geen gevoel bij, iedereen om mij heen denkt dat ik een jongensmama ben.
Ben bij mij echt benieuwd. Bij mn dochter klopte het dus wel en bij mn zus ook. Ben benieuwd of t nu dus ook zo is. Volgens de kalender moet m'n dochter dus een zusje krijgen.