Deze kalender kan je ook niet goed uitvoeren. Hij vraagt namelijk de exacte datum van de bevruchting (day of conception) en dat kan je nooit zeker weten. Dus de kans dat je er met een paar dagen naast zit is heel groot en dus een foute uitslag krijgt
Het is dus allemaal onzin, was ook te verwachten maar t zijn altijd wel leuke dingen om te doen. Als de gewone chines kalender niet klopt, dan klopt deze wel, dat dan weer wel😉🙈
Bij mij klopt hij! Bij de eerste een meisje, klopt Bij de tweede een jongen, klopt. Nu zegt de kalender een meisje. Dat klopt. En er zit ook een jongen in m'n buik.
Dit soort kalenders, incl de Chinese, gaven voor mij een meisje! Maar het werd een jongen. Dus nee de kalender klopt voor mij niet
Hier klopt 'ie niet, de gewone Chinese kalender klopt ook niet! Ik heb trouwens 5 dagen geprobeerd ondat datum van conceptie niet helemaaaaal is vast te stellen. Maar dan nog kom ik steeds op een meisje uit. En het is toch overduidelijk een jongen
Bij mij klopt deze 4x niet. De 'gewone' Chinees kalender was 3 van de 4x juist, enkel dit keer niet...
Ondanks de icsi klopt hij als een bus! Zowel voor deze zwangerschap als voor de cryo zwangerschap van mn zoontje!