Bij wie klopt deze stelling ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tulp21, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bij wie klopt deze stelling?

1. klopt wel

2. klopt niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft 2 hoofdkruinen naast elkaar 1 linksdraaiend en 1 rechtsdraaiend.
    Nu lees ik verschillend de volgende stellingen:

Haarkruintje in midden : Volgende kindje zelfde geslacht
    Haarkruintje opzij: Volgende kindje ander geslacht
    2 haarkruinen: volgende zijn dan 2-ling

Bij wie klopt deze stelling?

Bij de meeste kloptte het wat ik tot nu toe gelezen heb. Ben benieuwd hier op het forum :)
    Was eiglk. benieuwd naar de betekenis van 2 kruinen.

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    hier klopt het niet!

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Ik weet nog niet of het klopt, maar ik heb zelf meerdere kruinen en mijn jongere broers zijn geen tweeling/drieling. Dus daar klopte het in elk geval niet. Ennuh... ik zou het ook wel erg vreemd vinden als de kruin van een kindje kan voorspellen welke ei-/zaadcellen elkaar een hele tijd later gaan tegenkomen :)

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    die van mij heeft ook twee kruinen (net als zijn pa) en ik had "officieel" een tweeling alleen heeft een het niet voorbij de 8 weken gered...

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

haha ja dat vroeg ik me namelijk ook al af vandaar deze stelling om te kijken hoeveel nu wel goed is en wat niet ;)
    Is natuurlijk ook maar bakerpraatjes

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    klopt hier ook niet :)

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat raar mijn man heeft ook 2 kruinen. En wij hebben een tweeling gekregen 5 maanden terug en 1 van mijn jongens heeft ook 2 kruinen... Bedoel je het zo?

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

jada: dat zou dan toevallig zijn van je man ;)
    Wat ik bedoel is dat je naar je oudste kind moet kijken (toevallig zijn het tweelingen bij jou) als je oudste een kruin in midden heeft zou het 2e kind die je krijgt hetzelfde geslacht zijn, zie stelling hierboven. Het gaat dus erom steeds naar volgend kind te kijken zo kun je dan weten (bakerpraatjes ;) ) wat voor geslacht je volgende kind word.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Alle drie pmze zoons hebben meerdere kruinen.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nog meer dames?

11. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Absoluut niet. Merel kruin aan de zijkant, maar volgende wordt ook een meisje. Mijn kruin zit in het midden, ik heb toch echt een broer.....

Waar haal je dat vandaan?

12. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    mijn zoontje heeft 2 kruinen, en hij was eigenlijk een 2ling. in de 6 de week kreeg ik een bloeding en na een echo bleek ik zwanger van een 2ling. Bedoel het niet lullig maar ik hoop dat ik hierna (als we een 2de mogen krijgen)geen 2ling krijg, het lijkt me heel erg zwaar.

p.s de papa heeft ook 2 kruinen

13. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    en trouwens mijn broer heeft een kruin in het midden en ik ben echt een meisje dus daar klopt het niet.

14. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Wat? Meerdere kruinen? Je hebt er meestal toch maar eentje?

Met broertjes en zusjes... ja dat lijkt me idd een bakerpraatje maar wisten jullie dat je van de kruin van je kindje wel kunt zien of hij/ zij waarschijnlijk rechts of links handig is?

Edit: nog een quote van Noorderlicht:

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier klopt het :). alicia heeft hem rechts en nu krijgen we een zoon. zover ik weet hebben wij thuis hem allemaal in het midden zitten en heb alleen maar zusjes haha.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja klopt je hebt er normaal 1 maar omdat mijn zoontje er 2 heeft en het erg weinig voorkomt was ik nieuwsgierig hoe of wat.
    Is idd maar bakerpraatje van broertjes en zusjes maar van links en rechtshandig had ik ook gelezen alleen tja wat zou mijn zoontje dan zijn?
    :)

Ben al meer gerustgesteld dat merendeels niet waar is hier dacht al ohoh een 2-ling (niet als het zo is zeker leuk maar lijkt me gewoon erg zwaar :oops: )

Deel Deze Pagina