Ojee rekbaarslijm tijdens zwangerschap 5.2w

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ZoWelkom84, 26 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Help! wie heeft/had dit ook.

Sta ik net lekker te douchen en uiteraard even onderkant te wassen :D Verlies ik ineens rekbaarslijm :$:( terwijl ik utrogestan gebruik. Inmiddels ben ik 5.2w en hou het gewoon niet meer..
    Echo duurt mij nog veel te lang bij ongeveer 7w krijg ik die, maar heb gewoon echt het geduld er niet meer voor om te wachten.. Heb steeds het gevoel dat het niet goed zit en nu helemaal :(
    Wist ik maar of er iets zat en niet weer een lege vruchtzak, ben zo ontzettend bang en onzeker :(

Wie kan mij geruststellen of eerlijk zeggen, dit is foute boel?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Ik heb dit de hele zwangerschap al af en toe! Kan me dus niet voorstellen dat het iets slechts betekent :)

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik kan je niet geruststellen, maar ik heb hetzelfde (5+6) maar ik zie er niet iets ergs in. :) het is geen bloed met krampen dus zolang ik dat niet zie heb ik vertrouwen. Moet ik hebben van mijzelf dan. ;)

Ik heb soms ook het idee dat het niet goed zit, maar bij mij is dat gebaseerd op het feit dat ik al 3 goede zwangerschappen zonder miskramen heb mogen meemaken, mijn geluk zou toch een keer op moeten zijn.. :) slaat nergens op, maar ach hormonen doen ook wat met je. ;)

Ik duim voor je voor een goede echo, wanneer heb je die? :)

4. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Ook ik heb dit al de hele zwangerschap... en ze zit er nog steeds helemaal goed in.
    Ik denk niet dat het iets ergs betekent maar ik duim voor je!

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    En ook mij is het bekend en een flinke druktemaker in mn buik :)

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    7 december heb ik de echo maar heb het geduld gewoon echt niet meer.. Ineens is het in mijn hoofd geslagen en wil ik eind aankomende week een echo.. Ik slaap slecht, maak mezelf helemaal gek.. Wil van alles voelen maar voel niks.. Mag eigenlijk niet zeiken heb gelukkig al een gezonde jongen maar sjonge ben op van de stress..
    Geloof gewoon niet dat de eerste terugplaatsing na mijn zwangerschap gewoon raak is??? lijkt mij zo onmogelijk. Hiervoor ruim 5.5 jaar bezig geweest en nu in 1x??
    Beiden keren in Dusseldorf geweest en daar was de eerste keer raak (eerste behandeling bij hun) en nu weer??? Kan gewoon niet naar mijn idee.....

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Hier ook ervaring mee!

Ik denk dat je het beste even een echobureau kunt bellen voor een echo (tegen betaling) mocht je het echt niet langer kunnen rekken. Houd er wel rekening mee dat een echo je alleen nog maar onzekerder gaat maken omdat de kans vrij groot is dat er nog geen kloppend hartje te zien is met dit termijn. Terwijl dat nog helemaal niets zegt en ook gewoon aan de echo-apparatuur en echoscopist ligt.

Maar ik begrijp je heel goed!

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Ik snap je onzekerheid erg goed! Helemaal als ik je voorgeschiedenis in je handtekening zie. Het is ook niet niks: (weer) mama worden en die eerste weken zijn ook echt vreselijk zenuwslopend, eng en onzeker.
    Maar probeer te ontspannen, is voor het kleintje in je buik ook beter! :)

Misschien afleiding zoeken, leuke dingen doen? Hopelijk vliegt komende week voorbij voor je en heb je volgende week een mooie echo met prachtig kloppend hartje :)

9. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    ik herken het ook hoor! ik gebruik ook utro, maar volgens mij is het heel normaal

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    rekbaar slijm kan altijd voorkomen? niets raars hoor

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Tja, als je zo blijft denken dan ben je jezelf echt bewust gek aan het maken. Ik weet waar je het over hebt! Been there, done that. Maar nu moet je toch echt even 'volwassen' worden en jezelf bij elkaar rapen en actie ondernemen. Laat een echo maken, al dan niet zelf betaald. Doemdenken is ook slecht voor de baby,. En waarom denken dat iets niet kan? Het bewijs is er toch; ongeacht de uitkomst?

12. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Naar een betaalde echo ben ik al aan het kijken maar is pas vanaf 7w, dan heb ik al de echo in Dusseldorf..

Damn ff een onzekere dag hebben mag toch 🤔

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Welke regio woon je? Hier al een praktijk die kijkt tussen 6-7 weken namelijk.
    Ik snap je hoor, vorige keer kon ik ook niet wachten (zo overtuigd dat het fout zat omdat ik totaal niks voelde) dat ik daar dus een echo heb laten maken.
    Ben je wel 40 euro verder voor alleen het feit dat er wat zit, maar het gaf mij het vertrouwen dat mijn lichaam in ieder geval bezig was met zwanger zijn. :)

14. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Zuid-holland

15. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Rekbaar slijm hoort er bij en is heel normaal. Alleen de een heeft het wat meer een ander :)

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
  17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hmm. Damn idd. Je mag zéker een onzekere dag hebben. Maar ergens voel ik dat karma je te grazen neemt. Want ik weet nog heel goed wat jij een tijd geleden tegen mij zei ;) dat je mijn verdriet om mijn dochter belachelijk maakte. Niet dat ik je een mk gun. Écht niet. Maar wie weet is het je geweten die opspeelt nu. En wat rekbaar slijm is echt volkomen normaal. Ik wens je, ondanks je valsheid jegens mij, een gezonde zwangerschap toe.

18. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Sooo hee, er zullen best heel vervelende dingen gezegd zijn, maar hier win jij ook geen prijzen qua volwassen gedrag mee. Volgende keer tot tien tellen en als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks.

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Vervelende dingen zijn een understatement ;) ze vond het compleet belachelijk, overdreven en lachwekkend dat ik verdriet heb om mijn doodgeboren dochter en zij in mijn handtekening staat. En ik wens haar geen ellende toe. Ik wens haar succes en wijsheid toe. Dat ze niet zo hoeft te stressen om zoiets volstrekt normaals als rekbaar slijm.

En grappig dat jij mij wijst op volwassen gedrag en niets zeggen als je niets aardigs te zeggen hebt. De pot verwijt de ketel.

Deel Deze Pagina