86% kans op en meisje.. Is echt een jongen Net als de Chinese kalender klopt het voor geen meter😂
Oooh joh! Zat ik voor niks al die tijd wetenschappelijke artikelen uit te pluizen en ellenlange vragenlijsten door te spitten! nee dit is natte vingerwerk. Sowieso: wat heeft de uitgerekende datum met het geslacht te maken? De 21e is het een meisje, wordt je met de echo een dag vooruit gezet en er groeit een piemeltje aan?
Klopt hier ook niet. Is zeker weten een meisje. Overigens die NUB methode klopte hier ook niet en die lengte van de zwangerschapsstreep ook niet.
90 % kans op een meisje, volgens de Chinese kalender ook trouwens. Maar we hebben al wel redelijk vaak gehoord en ook gezien dat het een jongen is, haha.
65% kans op een jongetje en we krijgen een meisje De Chinees geslachtskalender klopte wel. Ook bij veel vriendinnen gedaan die mama zijn en klopte ook bij veel
83% kans op een jongetje, het is echt een meisje . Chinese geslachtskalender had het wel goed (ook bij de eerste)
Hier 63% een jongen, maar geen idee of het juist is. Wij willen het geslacht namelijk niet weten, maar vind het wel leuk om dan achteraf te kunnen kijken of het klopt of niet. Ik ben benieuwd, maar ga er maar niet van uit als ik de reacties hier lees
Ik vind het altijd wel grappig om dit soort dingen in te vullen, kijken wat er gebeurt! 84% meisje... Maar we hebben de foto's (echo's), je bent echt een jongentje.
Hier zou de kans 89% zijn op een jongen.. Zou helaas nog paar weken moeten wachten voordat we het weten.
89% kans op een jongetje en het is een jongetje! De Chinese geslachtskalender klopte trouwens ook, puur toeval!