Hallo Bij wie klopte deze maan kalender (dus geen chinese geslachtskalender) https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwangerschap/chinese-geslachtskalender/ Hier klopt hij wel
Klopte bij 1e wel, deze weet ik nog niet. Die maankalender telt 2 jaar bij je leeftijd op en als ik dat ga vergelijken met de chinese kalender op deze site komt hij overeen met wat hij daar aangeeft...Apart maar altijd leuk om te zien ...wat hij bij andere doet
Eerste is een meid en klopt ook. 2de zegt ie ook een meid en de andere chinese weer een jongen hahaha. Nog wachten tot augustus dan weet ik meer
Vorige keer klopte hij wel.. Een dochter! Maar we krijgen nu toch echt een zoon.. Dus NEE, klopt nu niet.
Hier zegt 'ie een meisje (volgens de Chinese kalender zou het ook een meisje moeten zijn) Wij weten het geslacht niet, over een paar weekjes weten we of het klopt.
Ik weet wat we krijgen, maar deze onzinnige testjes zijn altijd wel leuk. Dit is (pas) de tweede die ik doen. De eerste (met mijn trouwring aan een touwtje) krijg ik een jongen. En nu een meisje. Ach ja, wel lachen....
Bij de eerste kwam er een meisje uit, nou ui MIJ echt een jongen, Nu zegt je weer een meisje, maar heb ook andere Chinezen kalenders gehad die nu een jongen zeiden.....