Is het normaal dat je in de eerste weken echt vaak naar de wc moet? Dinsdag ben ik nog maar 5 weken zwanger maar blijf echt lopen en ook vroeg in de ochtend tussen 5en6u. Dat breekt je wel op en maakt niet uit of ik wel of niet veel drinken heb genomen voor het slapen gaan
Hou er rekening mee dat dit hele zwangerschap zou zal zijn. In het begin door hormonen, misschien dat het dan even minder wordt maar op den duur komt het terug omdat baarmoeder groeit en op je blaast drukt. Als kindje dan ook nog daar in de buurt aan het trappelen is is het helemaal fijn
oh dat is nog niks,straks zal je kleine spruit tegen aan schoppen als je verder bent wordt alleen maar meer en meer
Bij mijn vorig zwangerschap heb ik het van begin tot eind gehad. Elke nacht 3 tot 5 keer wakker worden. Daarbij drink ik ook best veel, dus eingelijk ook wel logisch. En nu 12 weken en pffffff ik ben kapot! Weer elke nacht 2 keer opstaan om te plassen en ik weet dat het meer gaat worden. En ook hier begon het met 5/6 weken. Dus ja.. het hoort erbij.
Bij mij ist met een week of 6 begonnen, en inmiddels ruim 10 weken later pies ik me nog suf.. Minstens een keer of 4 in de nacht, en overdags blijf ik ook lopen whaha
Hier ook al vanaf 5 weken minstens 1 keer per nacht eruit. Begin er inmiddels wel aan te wennen en zal wel niet minder worden denk ik.
Ik had het vanaf mn NOD maar tot een week of 10, daarna eigenlijk niet meer... Ja nu begint t weer, maar dat is echt ruimte gebrek!
Ik moest voor mijn NOD zelfs al vaker plassen dat ik dacht ?!?!? En het is inderdaad minder geworden en nu weer wat meer.
Het is vooral smorgens het ergste, ben ik net geweest drink m'n beker melk en kan alweer gaan. Net alsof de melk m'n maag en de rest van de route overslaat en meteen de blaas induikt. Verder voel ik allemaal kleine "belletjes" en lijkt het wel of m'n buik met de dag groeit. Aangezien tweelingen aan beide kanten voorkomen zal het me dan ook niets verbazen. Nog 3 weekjes geduld dan zullen we het weten
Hoi.. Ik heb het ook nog steeds heh, vaak na ht baden zelfs moet ik weer plassen doen. Heb ook opgemerkt dat wannr d baby bweegt ik ook metn moet plassn. Het is e normaal ding hoor dat j vaker moet plassn tijdns j zwangrschap, omdat je baarmoeder tegn j urineblaas drukt...