mat care ! waneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

    music4life Niet meer actief

    ik heb vanmorgen de mat care test binnen gehad ,,mijn man en ik zijn nog maar net bezig ,,maar ik heb ze alvast besteld,,mijn normale mesntruatie moet nog in gang komen ,,,

    hadden jullie last van miselijk,stemmingwisselingen,,hoofdpijn,steken in buik,opgeblazen gevoel toen jullie stopte met de pil

    groetjes
    ps moet ik wachten met de mat care tot mijn normalen cyclus
     
  2. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    je hoeft niet te wachten tot je normale cyclus maar dit klinkt wel heel erg als ontpillingsverschijnselen.

    maar goed het kan natuurlijk ook al zijn dat je een van de gelukkkigen bent die gelijk in ronde 1 zwanger wordt.

    ik heb de matcare testen ook gehad maar hiermee testte ik elke keer negatief (zal wel komen omdat ik niet zwanger was :) )

    Succes....enne laat het even weten

    Liesje
     
  3. music4life

    music4life Niet meer actief

    ok dus ik kan vandaag al testen?
     
  4. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nee, ik zou vandaag niet testen, want als je laatste pil op 29 juli was, dan heb je daarna nog je pilbloeding gehad en vanaf die dag moet je pas gaan tellen voor je cyclus. Als je nu test heb je nog niet genoeg hcg in je lichaam om dat te meten en test je dus negatief. Ik zou gewoon wachten tot 28 dagen na je laatste pilbloeding en dan pas testen. Of gewoon ff 1 cyclus afwachten.
    En je verschijnselen, tja, zelfs als je zwanger zou zijn lijkt het mij nog een beetje vroeg. Ik had dezelfde verschijnselen met ontpillen, maar goed, ze lijken wel op zwangerschapsverschijnselen. Maar je lichaam kan je goed voor de gek houden. Probeer gewoon lekker om er niet zoveel mee bezig te zijn en je merkt vanzelf wanneer je overtijd bent.

    groetjes sanneke
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Misschien de bijsluiter even goed lezen ;)
    Succes meid!
    Elmo
     
  6. music4life

    music4life Niet meer actief

    okay maar in de bijsluiter staat is je cyclus 28 dgn kan je op dag 10 gaan testen
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    En zo tel je verder.....of terug ;)
     
  8. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heb je het nu over de ovulatie testen of zwangerschapstesten?
     
  9. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik denk dat ze daarmee bedoelen: op dag 10 na je eisprong. Want op cyclusdag 10 is er nog niet eens een ei, dus is je testje weggegooid geld!

    Maar voor je NOD testen is zowieso niet zo zinvol omdat er zoveel zwangerschappen alsnog heel vroeg niet goed gaan en je dus gewoon ongesteld wordt. Als je dna voor je nod getest hebt, ben je dubbel teleurgesteld als je toch ongesteld wordt, snapje? Ik snap dat het moeilijk is en dat je veel vragen hebt hoor! Sterkte dr mee!
     
  10. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    oow, als je de ovulatietesten bedoeld, dan kan je idd vanaf cd 10 gaan testen, nu valt bij mij het kwartje.
     
  11. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Ik moest het ook even een paar keer lezen :) dacht ook echt aan een zangerschapstest!
    Maar goed, je kan dan inderdaad vanaf dag 10 testen en doorgaan tot dat je je ei hebt gevonden!
    Er is ook een topic hierover waar je terecht kunt met al je vragen.
    Het grote ovulatie test topic. Ik zoek hem ff op ;)
     
  12. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ideaal!
     
  13. music4life

    music4life Niet meer actief

    sorry dat het niet duidelijk was waar over het ging
    dus idd een ovulatie test
    jah sorry ik weet allemaal niet goed hoe en wat! ik heb aan de ene kant ik heb geen zin in dit gedoe en ik laat het komen zoals he tkomt ,,maar wil aan de andere kant graag weten waneer ik mijn ei heb..
    kan ik vandaag dag 16 wel testen?
    heb nog geen normale menstruatie gehad
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik zou die link eens aanklikken hierboven en dat topic eens doorbladeren, denk ik.
    Elmo
     
  15. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Hey meid, sluit je maar even aan bij dat andere topic, daar kunnen ze alle antwoorden geven op je vragen!
    Ik zou even wachten op je ongie en vanaf daar gaan testen.
     
  16. music4life

    music4life Niet meer actief

    sorry maar daar staat het antowwrd op mijn vraag niet in
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nee, maar niemand weet of je nu je ei al hebt gehad of niet?
    Waarom begin je niet gewoon je volgende cyclus met die ovu testen?
    Elmo
     
  18. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Volgens mij weet je zelf ook niet hoe of wat.

    In je andere topic schrijf je dat je rond je vruchtbare dagen hebt geklust en dat je nu last hebt van symptomen.
    Een paar weken geleden schrijf je dat je altijd je ei voelt en veel last hebt van slijm.

    Wat heeft het dan voor'n nut om nu nog te gaan testen (ovulatie testen) als je al weet dat je ei is geweest? Dan heeft het geen zin meer.

    Je topics spreken elkaar een beetje tegen, snap je de verwarring?

    Je kunt het beste even afwachten tot je ongi en in die cyclus gaan testen. Op de gebruiksaanwijzing kun je precies zien op welke dag je moet beginnen. Je blijft doortesten tot dat je een positieve test in handen hebt.

    Die link heb ik doorgestuurd zodat het een beetje centraal kan blijven. Niet dat het antwoord op jou vraag daar in staat, maar dat je voortaan je vragen over de ovu-testen daar neer kan zetten! Daar zitten namelijk alle meiden die er mee bezig zijn en die kunnen je allemaal helpen ;)
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Al op alle pagina's geweest... :confused:
    Das vlot! ;)
     

Deel Deze Pagina