Mijn twee zwangerschappen waren vergelijkbaar, maar de eerste keer kreeg ik een meisje en de tweede keer een jongen Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap trouwens heel sterk het idee dat ik een jongen zou krijgen, ik was echt verrast na de geboorte toen ze een meisje bleek te zijn
Baby had bij de controles een hartslag van boven de 140. Volgens de vk word het dan een meisje. En inderdaad het werd een meisje
Haha ik noem het ook altijd al mijn meisje.. dus ergens ga ik er wel vanuit. Als ze tijdens de 20 weken echo zeggen dat het een jongetje is moet ik wel even omschakelen denk ik
UPDATE: Mn potty shot van 13.0 Bij echo bureau. Zij dacht jongen te zien dus dat zal t wel zijn (overigens heeft de gyn nu al 2x gekeken en er (nog) geen jongen van kunnen maken) maar het echo bureau zal t wel goed hebben. Raar is t wel, deze zwangerschap voelt zo niet-jongen...
Dit zal de nub zijn, dus nog geen geslacht op te ontdekken. Je bent nog erg vroeg meid! Rustig nog ffies wachten
Ik heb 2 dochters en bij beiden was ik echt extreem misselijk. Bij onze zoon was ik dit minimaal. Misschien toeval dat weet ik niet haha