Hoi hoi meiden, Ik ben even benieuwd. Voor de meiden die voor een tweede gaan of al een tweede hebben, duurde het met een tweede langer als bij de eerste? Ik dacht altijd: als je met de eerste wat langer bezig bent dan gaat de tweede soms sneller. Ik was met de eerste niet heel erg lang bezig (9 maanden). Ik ben erg benieuwd of ik nu sneller zwanger mag raken van een tweede. Of dit eerder is of later of misschien ook 9 maanden. Liefs J
ik was bij me dochter zwanger in ronde 2 en nu was ik zwanger in ronde 3 denk niet dat het iets zegt ze zeggen alleen wel als je kort na de bevalling gemeenschap hebt en het onveilig doet dat je dan wel groter kans hebt dat je dan zwanger bent omdat je dan nog alle hormonen hebt geloof ik
ik was bij mijn zoontje in ronde 1 zwanger (sneller als dat kan natuurlijk niet ) bij mijn mk was ik in ronde 1 zwanger en ook nu ben ik in ronde 1 zwanger.
ik heb niet echt wat vergelijkbaars. maar ben bij me eerste door de pil heen zwanger geraakt, en nu na veel klussen is het de eerste ronde niet gelukt en gaan we naar ronde nummer 2 !
eerste ronde 13(wel ronde 10 zw maar helaas mk) Voor de 2e in ronde 1 (vind het nog steeds onwerkelijk)
van mijn eerste was ik gestopt met de pil en was ook gelijk zwanger! mijn meisje is nu 5 jaar. en wij zijn nu 4 jaar bezig voor de 2de alle testen al gehad allemaal goed . wij staan nu onder begleiding van het ziekenhuis vorig jaar ja eindelijk zwanger helaas miskraam en nu weer druk bezig
Ik was van Mason zwanger in ronde 1. Ik hoop nu zwanger te zijn in ronde 3 ,( overmorgen is mijn nod van ronde 3 )
ik ben ook wel benieuwd na hoe het bij jullie ging... bij de eerste was ik zwanger in ronde 23.. ik hoop van nummer 2 iets sneller maar we zullen zien..zodra ik het weet laat ik het weten..
Mijn zoontje is door de pil heen en nu al half jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Wel 2 x vmk gehad ( 1 x maart onverwachts en 1x aug). Dus sneller zal het denk ik niet gaan
van de eerste was ik zwanger in ronde 4 van de tweede was ik zwanger in ronde 1 van nummer 3 raakt eik zwanger in ronde 6 Helaas is er dus niks van te zeggen.
Nr1, door de pil heen. nr2, na ruim 1,5 jaar nr3 meteen raak. nr2 heeft hier het langs op zich laten wachten.