Bij mij klopte het bij alledrie. Maar dat heeft niets met de kalender te maken en alles met mijn leefstijl voor de concepties.
Hier klopt het niet. Ik ben in november of december zwanger geraakt, en ben toch echt bevallen van een jongen. (19 jaar oud op moment van bevruchting)
Bij de eerste klopte het wel, bij de tweede niet. En nu weet ik het nog niet. Volgens de kalender krijg ik een meid, we wachten het rustig af haha.
Hij zei bij mij 3x jongen en ben zwanger van de 3de meid Heel veel mensen maken ook de vergissing om te kijken naar wanneer ze erachter kwamen dat ze zwanger waren of naar hun nod kijken. Je moet de bevruchting pakken
Bij mij klopte het bij alle 4, maar toch zou ik het er niet op gokken mocht er nog een 5e komen en er een voorkeur voor geslacht zijn .
De kans is altijd 50 %. Bij mij klopte hij toevallig wel. Hetzelfde geldt voor de bakerpraatjes. Toen ik in het begin geen eetlust had, kon ik alleen maar denken aan pannenkoeken met suiker. Verder heb ik nu graag zoetige dingen, terwijl ik normaal echt alleen van hartig houd. Ik wist vanaf 10 weken vrijwel zeker dat we een meisje krijgen. Ook omdat ik hierover droomde.
Bij de eerste klopte het. Nu zou ik volgens de kalender weer een meisje moeten krijgen. Nou dat weten we pas na de bevalling. Even wachten dus nog
Bij mij klopte die volgens mij niet, maar je hebt blijkbaar 2 soorten kalenders omdat je de leeftijd anders moet tellen ofzo? Geen idee, geloof er eigenlijk ook niet in.
Bij mij klopte het tot nu toe beide keren. Volgens de kalender zou ik nu, na 2 meiden, zwanger moeten zijn van een jongetje. De tijd zal het leren of dit ook klopt...