Bij mij waren alle cliches waar. Chinese geslachtskalender zei een meisje, had voornamelijk trek in zoet, had last van gekke pukkels waar ik die nooit had en nog een paar van dat soort dingen...de tekenen dat het een jongen zou zijn waren ook allemaal afwezig....en inderdaad:het wordt ook een meisje!
Eerste keer wel, tweede keer niet. Nu zou het een jongen worden volgens kalender. Dat denk ik zelf ook, maar we weten het nog niet.
Hier al 3x juist. Maar telkens opnieuw 1/2 kans, dat is dus niet gek dat het regelmatig klopt 😉 Ik ben benieuwd of het dit keer ookklopt, het zou een jongen worden. Ik voel een meisje aan, maar t is nog vroeg om er uitspraken over te doen...
Bij mijn zoons klopt het...of het nu klopt weet ik niet. Volgends de horoscoop zou het weer een jochie moeten zijn....we will see!
Een keer wel en andere keer niet. 50/50 dus. Geloof er niet zo in, maar is wel grappig om te bekijken.
Bij mijn zoon klopte het wel, ik zou nu volgens de kalender een meisje krijgen, maar het is weer een jongen