Volgens de chinese kalender krijg ik een meisje. Volgens 1 of ander rekensommetje via deze site word het een jongetje. Mn man zegt een jochie, mn moeder heeft roze onderlakens gekocht voor het ledikantje bij haar thuis. Ik heb geen idee, 50% kans.... Over een week of tien weet ik meer! Maar die testen geven bij mij dus niet hetzelfde geslacht aan....
eerste keer wel, dit keer niet. Zou nu volgens bijna alle mogelijke methoden en kalenders een jongen moeten zijn, maar het is echt weer een meid
ok hier komtie: XD Heb even zitten rekenen Mijn moeder: 3 van de 3 goed Mijn schoonmoeder: 3 van de 3 goed Mijn zus: 1 van de 1 goed Ik weet het nog niet, heb 29e geslachtsbepaling volgens de kalender word het een jongen
Het klopte niet. De kalender zei meisje maar het is een jongetje. Daarentegen klopte mijn voorgevoel wel.
BIj mijn eerste klopte de chinese kalender. Nu geeft hij aan een jongetje terwijl ik toch weer denk dat het een meisje word. 15 april hoop ik het te weten!
Volgens de chinese kalender krijgen we een meisje. Volgens alle echo's die we gehad hebben krijgen we een meisje... De definitieve bevestiging kan ik eind van deze week hopelijk geven!