Hallo dames.. Ik maak me best zorgen.. Ik ben nu 3 dagen ziek.. Nu heb ik extreem last van mijn ribben Zowel van de achterkand ( rugkand en buikkand ). Lachen kan ik niet dat doet zeer De baby is druk .. En mijn urine is erg donker lees erg oranje en donker Gister viel het me.op terwijl ik op 2,5 liter water zat !.. Dus drink te weinig.is het niet.. Wat adviseren jullie
Mss een blaasontsteking? Hoe dan ook, belangrijk dat je idd even contact opneemt met iemand die er iets meer verstand van heeft.
Heb mijn verloskunde gebelt.. verteld waar ik last van heb En pijn heb.. maar blijkt niet veel indruk te maken... Ook verteld dat ik last van mijn buik heb Ze zegt bel je huisarts maar voor een eventuele blaasontsteking... Ja maar daar heb ik geen pijn..
Gewoon doen wat de vk zegt lijkt mij? Laten controleren is toch wel,handig als je wilt weten wat je hebt
Ik moest ook mijn temp opmeten ... die is 37 graden.. Ik vind het gewoon apart.. bij mijn dochter keken hun altijd mijn urine na
Ik zou ook zeker je urine laten checken bij de ha! Hier doet de assistente dat, zo gebeurd. Een blaasontsteking kan heel anders voelen als normaal bij een zwangerschap en zeker als je urine donker is!! Kan zijn dat er dan bloed bij zit en kan duiden op nierproblemen... Ff bellen naar ha dus... Sterkte en beterschap!!
Inderdaad en je heft echt niet altijd pijn bij het plassen te hebben, heb al zoveel zwangere vrouwen gehoord die een blaasontsteking zonder al te veel klachten kleine moeite om het even na te laten kijken ! Ook bij mijn dochter heb ik het een keer meegemaakt wel al 5 dagen koorts maar voor de rest niks, assistente zei toen dat ik urine in moest inleveren, toen ik bij de huisarts kwam vroeg die zelfs waarom ik urine moest inleveren omdat ze geen klachten had en toch had ze echt een blaasontsteking.
ja het klinkt erg naar een blaasontsteking (hier een ervaringsdeskundige helaas) en mss zit je al tegen een nierbekkenontsteking aan. Pas op voor harde buiken, dat is een heel slecht teken (een nierbekkenontsteking kan weeen opwekken en dat wil je denk ik voorlopig nog niet)
Ik zou het ook laten checken hoor.. Als je zwanger bent hoeft een blaasontsteking niet de pijn te geven die het normaal gesproken geeft. Dus geen pijn wil nog niet zeggen geen blaasontsteking. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Ook ik heb dat gehad met 5 weken, 7 weken, 10 weken en van het weekend weer. Geen pijn met plassen gehad, voorheen zelfs niet bekend met blaasontsteking. Tóch was dit het wel. Donkere urine die rook, veel drinken maar tóch donker blijven. Je kan altijd urine afgeven bij ha. 2 minuten wachten en je hebt de uitslag al.
pijn en donkere urine klinken sowieso als een probleem met je nieren.. ik zou sowieso naar je huisarts gaan
ik kom net bij de h.a vandaan .. zit nu aan de telefoon voor de uitslag... maar duurt een beetje lang