Zojuist op de website van een grote krant gepubliceerd. Vond het wel een leuk berichtje en wil het graag met jullie delen. heb het idee dat de ongi er aankomt en dat het weer niet gelukt is deze ronde. Dit berichtje geeft hoop, want in mijn volgende vruchtbare periode zijn wij lekker een weekje naar de zon 8) wo 22 okt 2008, 12:38 Zonnen maakt mannen vruchtbaarder AMSTERDAM - Er gloort weer hoop voor mannen met ernstige vruchtbaarheidsproblemen. Een nieuw middel dat de Australische dokter Anne Clark tegen onvruchtbaarheid aanraadt is een leuke: zonnebaden. Vitamine D Stellen met vruchtbaarheidsproblemen zouden zich meer in de zon moeten begeven. Zonnen helpt de aanmaak van vitamine D en het gebrek daaraan zou een belangrijkee reden kunnen zijn van infertiliteit. Clark onderzocht bijna 800 mannen met vruchtbaarheidsproblemen. Meer dan een derde van hen had een tekort aan vitamine D. Bij vrouwen was al bekend dat een dergelijke tekort tot onvruchtbaarheid kan leiden, maar dat dit ook bij mannen een rol speelt is nieuw. Vermijden "Wellicht speelt de angst van mannen op huidkanker een rol", zegt Dokter Clark. "Veel mannen vermijden ook door hun baan te veel het zonlicht. Tien of vijftien minuten per dag even in de zon lopen volstaat al. Dat mag zelfs 's morgens zijn." Dit gekoppeld aan een beter dieet werkte de dagelijkse portie zon uitstekend voor een aantal testpersonen. De kwaliteit van hun sperma was al een stuk beter en liefst 40 van de 123 mannen in een testgroep kon hun vrouw nadien wel zwanger maken.
hey nou die stuur ik die van mij terug naar zijn land curacao en haal ik hem over 3 maanden weer terug misschien dat het dan lukt hahaha
Hoi Sannie, Voor dit soort berichten hebben wij bij de lounge het subgedeelte, films, televisie en nieuws. Er is daar al een topic over dit onderwerp. Deze doe ik daarom dicht Groetjes Elvira (moderator)