Hallo weet niet of ik het goed neerzet hier, bij wie klopte het pendelen? geslacht wanneer positieve test ect..
Wat bedoel je in de zin van pendelen?? Advies vragen aan de geestenwereld of begrijp ik je nu verkeerd?
Ik had me door verschillende laten pendelen, en uiteindelijk had er maar 1 gelijk. Die vrouw zei dat er een bevruchting zou zijn in December 2011 en dat ik een meisje zou krijgen. En dat klopte, want ik teste 1 januari 2012 positief, en kreeg idd een meid !!
Mijn moeder had wat dat betreft altijd gelijk.. Ze vertelde dat ik op mijn 20/21 moeder of zwanger zou zijn van een meid en beviel met 20 jaar van me dochter. Ze vertelde dat ik relatie zou krijgen en die heb ik ook gehad en met 3 maanden na de bevalling wat ze ook zei. Ook vroeg ze laatst dat ik ff op moest letten of ik zwanger zou zijn en dat ben ik!! Mijn moeder is mijn medium
Ik en mijn moeder zitten op paranormaal gebied zoals ze dat noemen... We kunnen heel vaak al zeggen wat we denken en het gebeurt ook, soms heel freaky hoor. Me moeder heeft met mij altijd veel gelijk gehad en ik bij me vriend. Ik vertelde hem dat ie een baan moest zoeken en hij werd idd ontslagen, dat mijn 2e kind van hem zou zijn en hoevaak ik wel niet zei: IK ZEI JE TOCH?! Ahahahahhaha ik wil het ook wel proberen hoor maar dan moet je iemand om je heen hebben en ik moet het binnenkrijgen kan het niet oproepen helaas
Ik heb 1 iemand laten pendelen in het begin van mijn zwangerschap en die pendelde een meisje. Maar dat klopte dus niet
In juni 2010 gevraagd of iemand voor mij.wilde pendelen ... Daar kwam uit januari 2013 zwanger van een jongen.... Toen dacht.ik nog pfff over 1,5 jaar pas zwanger!! Maar idd zwanger in januari en 2013 en idd wij krijgen een zoon
3 pendels gaven aan.. Oktober 2012 positieve test.. -> Dat klopte.. Alle 3 zeiden ze een jongen.. -> dat klopte niet..
Ik heb hier 2x laat pendelen voor mijn jongste dochter, was toen 2x een meid gependeld, dus de dames hadden het goed. Verder was de nub theorie ook goed.
Mijn pendel heb ik gedaan voordat ik zwanger was en aan het begin van de zwangerschap en het klopte allebei
Bij mij klopte het niet ik heb het geslacht laten pendelen en ze zei een jongen maar het is een meid(tot nu toe haha)
Ik heb mij laten pendelen maar niet verteld dat ik zwanger was mij werd verteld juli bevruchting en een jongen!! ben al zwanger en november uitgerekend dus dat klopt niet en of het een jongen is weet ik pas over 9 weken!! dus blijft nog even spannend!!
Bij mij klopte er niets. Ben ondertussen alle gependelde maanden voorbij.. helaas. (op geomantie na: Daaruit kwam dat ik zwanger zou worden of bevallen onder Kreeft)
Vind het zowieso bijzonder, Zeker de maand van een positieve test!! Hier is 3x gependeld op geslacht tot heden allemaal jongens en 2x zelfs een 2 ling
De meeste pendels die heb gehad zijn allemaal al 'verlopen'. Heb er twee voor mei en een voor juni... En een tweeling in augustus 2014 hihi. We zullen zien, vind het leuk maar of het echt klopt dat weet je natuurlijk nooit.
Ik heb hier al 1,5 jaar aan een stuk verschilldende pendels ontvangen maar spijtig genoeg is er nog geen enkele uit mogen komen. Het is vooral leuk om te laten doen . Komt hij dan ooit toch uit dan zal dat eens zo leuk zijn . Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in het begin echt wel telkens hoop op had maar dat is nu sterk geminderd.