hoop heb ik niet alhoewel een jongen toch welkom is (koningspaar zou heel leuk zijn, vind het toch apart, iedereen pendelt anders dat maakt het weer zo leuk. en als het maar gezond is dat is belangrijkste.
Ik had er 2 in april maar klopte niet want mijn cyclus is lang zit nu op dag 15 en heb er 1 van 34. In mei staat nog een pendel en 3 in juni en 1 augustus
bij mij klopte tot nu toe niks tenzij geomantie daar zij ze bevallen of bevruchting onder teken leeuw
Mijn eigen pendel klopte die was mei, en nog 3 pendelaars hadden t goed (zie me onderschrift) Zondagavond op 9dpo licht positief getest maandag was die al duidelijker.. nu ga ik morgen weer testen op 12dpo.. maar ik heb goede hoop dus bij mij klopt t wel van 4(incl mijzelf)
mirandav!! ik heb het positieve nieuws nog niet bijgelezen vanje! zie ik het hier staan dus mijn pendel aan jou klopte ook? gefeliciteerd hoor
gaaf zeg! en natuurlijk alsnog gefeliciteerd Houd je pendel dagen in de gaten, in de hoop dat ik op tijd ben dat je voor me kan pendelen! ben heeel benieuwd, tot heden allemaal jongens gependeld hier.
Ik heb in totaal 4 of 5 pendels gehad en alleen de pendel van het Pendelvrouwtje klopte! Een half jaar op voorhand pendelde ze op april voor een positieve test... voor het geslacht ga ik nog even geduld moeten hebben, zij pendelde voor een jongen... Maar mijn voorgevoel zei al van voor de positieve test dat het een meisje ging worden... We zullen dus eens zien!
Ik heb net van siepie de pendel doorgekregen een tweeling weet alleen niet wanneer was dat vergeten te vragen hihi. Had nog en berichtje gestuurd met de vraag of ze de bevruchtingsdatum nog zou willen pendelen.
Ik heb al een behoorlijke tijd terug laten pendelen, op geslacht alleen destijds. Voor zover ik mij kan herinneren gaven alle pendels toen een meisje aan. En tada! Ik heb een jongen Ik heb nu weer door 3 dames laten pendelen en deze pendeluitslagen zeggen allemaal verschillende dingen (maanden en geslacht), dus ik ben benieuwd of er een juiste pendel tussen zit
6 van de 8 pendels die ik heb ontvangen zeiden me bevruchting april, positieve test mei 2013. En tataaaaaa... 6 mei positief gestest. Mijn pendels klopten dus wel.
Hier ook pendels voor mei en juni . In mei vroege miskraam gekregen. Dus pendel klopte ergens wel! Hopelijk in juni terug positieve test. Al zal t moeilijl gaan als je in de mmm zit. Smiley krijg je ook echt een tweeling?
Vorige ronde had ik 2 pendels en dacht eerst dat ze niet klopten maar bleek achteraf een vmk te zijn dus die klopten wel!! heb er nu 6 op maand mei staan en 1 juni dus jah ik moet nog ff een weekje wachten en dan weet ik meer spannend!!! hoop wel dat ze kloppen, maar durf t niet te hopen!!!
heb al een ehco zaterdag gehad, dat was heel snel ivm bloedverlies de genecoloog keek alleen snel of het hartje klopt en de grootte klopte dat klopte beide verder niet gekeken dus sluit het nog niet, heb morgen officieel me 1e afspraak in zh voor uitgebreide echo op echobeeld leek het helemaal links verstopt te zitten ipv in het midden echt apart maar we zullen het morgen zien maar denk 1
spannend 6 voor de maand mei ik duim voor je dat je positief test meid! hier wel 6 pendels allemaal zelfde geslacht dus vind het ook wel spannend hooor
Bij mij werd gependeld: juni bevruchting, jongen. Ben echter nu 6 weken zwanger! Nu afwachten of het een jongen of meisje wordt.
mn ongi was eerder dan verwacht toch doorgebroken nu n cyclus van 26 ipv 29...maar mochten de pendels op bevruchting zijn dan zou ik nog n kans hebben mocht mn cyclus zo blijven?! afwachten dus....