Bij wie klopte het vermoeden?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Tonneke, Jun 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Vanaf dag een dat ik wist dat ik zwanger was was ik al helemaal overtuigd dat het een jongen zou zijn.

Van de week echo gehad met 13 weken en volgens de vk werdt het een jongen durfde ze natuurlijk niet met zekerheid te zeggen en hier in het nub topic hoor ik allemaal het is overduidelijk een jongen.

9 juli weet ik het heel zeker ..

Mmm he gisteren wel een blauw pakje gekocht ...

2. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    lilalien

sorry begrijp je ff niet hihihi

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Dat ik wel meer dingen aanvoel in het dagdagelijkse leven en ik noteer die in een privèblog en dat laat ik mijn man af en toe lezen of anderen zodat ze weten dat als ik iets zeg en het uitkomt het ook niet gelogen is door mezelf.
    Is toch niet moeilijk?Is niet dat ik dat iedere dag heb of bij iedereen hoor..

4. Sappie25

Sappie25 Actief lid

May 19, 2010
    386
    0
    16
    Ik dacht gelijk dat het een meisje zou zijn (bij ongeveer de 5e week). Met 16 weken en 4 dagen bleek het inderdaad een meisje te zijn :)

A.s. maandag hebben we de 20 weken echo, en dan krijgen we de bevestiging!

5. Christy79

Christy79 Actief lid

Jul 14, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hier "wist" ik bij de eerste ook voor 99,9% zeker dat het een jongen zou zijn... En inderdaad :D Toen heb ik altijd geroepen dat, als we gezegend zouden zijn met 2 kids, de tweede ook een kereltje zou zijn... En VOILA :D:D:D:D

Lilalien, goed van je dat je dat opschrijft zeg... Er gebeuren hier ook vaak van die dingen mbt gevoel waarvan ik na die tijd denk: Ehuh, dit wist ik... Opschrijven is dan wel een goeie ja ;)

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik droom vaak dat we bij de echo zijn en het een meisje blijkt te zijn maar dan vraag ik me af of ik dat doe omdat ik er zo zeker van ben of dat het zo is. Ben dan volgens mij ook half wakker als ik zulke dingen droom. Met examens droom ik ook vaak of ik het gehaald heb of niet en het komt altijd uit. Ik zou zelfs nu de kamer roze verven zo zeker ben ik ervan maarja beetje duur en vervelend grapje als het niet zo blijkt te zijn.

7. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey als eerste gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst.

Ik had sterk een gevoel voor een jongen weet niet hoe dat kwam maar wist 100% zeker dat een jongen was met 16 weken geslachtsbepaling gedaan idd een jongetje en bij de 20 weken echo konden ze er niet om heen en was het echt een kerel :p

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Grappig dat het bij zoveel klopt.

9. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Het is bij mij juist andersom.. Bij de eerste groeide ik juist niet en het was een jongen.. En dit keer groei ik overal.. Ik zeg dit keer een meisje bij mij.. Over 2 weken weet ik het..

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bij de 1e was ik overtuigd van een jongen. Bij de 2e zw was,ik niet zo overtuigd als bij de 1e ,maar had ik toch wel een sterk meisjesgevoel.

Beide keren klopte mijn gevoel:D

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik was er zeker van dat ik een jongen zou krijgen.
    toen ze me vertelden dat ik een meid kreeg heb ik zeker 3 keer nagevraagd of ze het wel zeker wisten.
    moest wel even omschakelen moet ik eerlijk bekennen.maar was wel superblij hoor.

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij mij klopte het 2 keer
    bij casey dacht ik echt een meisje en is een meisje
    bij tygo dacht ik ook een meisje was een jongen
    bij mitchell dacht ik jongen en is een jongen ;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    bij nr 1 wist ik gewoon 100% zeker dat ik jongetje kreeg ( werd dus bevestigd na geboorte, heb geen echos gehad waarop geslacht werd bekeken)
    bij nr 2 ook
    bij nr 3 wist ik zeker een meisje te krijgen en dat werd bevestigd met 20 weken echo
    dit keer twijfelde ik.. gevoel ging wel meer uit naar jongentje.. toch heb ik weer een meisje in mijn buik

dus 3 keer goed en 1 keer niet

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    bij mijn klopte het bij bijde kids. bij alicia ben ik pas kleding gaan shoppen enzo toen het bevestigt werd bij de echo. bij nando had ik al kleding gekocht, het kamertje ingericht etc op een jongen kort na de positieve test. bij de 20 weken echo zij ik meteen, en hoe gaat het met onze kleine vend? waarop de gyn raar reageerde. zo van heb je al een echo gehad? ik wist het gewoon zeker en als ze gezegt hadden dat het een meid zou worden had ik het niet geloofd

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier klopt mijn vermoeden ook, maar vrijwel iedereen in m'n omgeving denkt dat het het andere geslacht wordt :p. Vriendlief had 't ook fout, hij heeft echt een aantal dagen flink moeten wennen aan het idee :)

16. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    ben vandaag voor de 20 weken echo geweest en het is een meisje!!
    en daar droomde ik ook elke keer over. geen een keer over een jongen gedroomd! dus mn voorgevoel was goed!!

17. VeraM

VeraM Actief lid

Apr 22, 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik wist het ook zeker dat het een meisje zou zijn. Vooral omdat ik harstikke ziek ben geweest, pukkels, vet haar, droge huid en een gigantische buik heb. Mijn gevoel is 3x bevestigd door een echo dus ik geloof het nu wel ;)

18. liebrando

liebrando Niet meer actief

bij de 1e nooit echo's gehad. Had ook helemaal geen vermoeden eigenlijk wat het zou worden. Mannetje riep een jongen en had ook gelijk!
    bij de 2e wel echo's gehad maar we mochten niet weten wat het geslacht was belachelijk!! Maar mannetje riep weer een jongen en had weer gelijk!
    bij de 3e een echte 20 weken echo gehad en ik dacht dat het weer een jongen zou worden! Maar mannetje riep nee het word een meisje en weer gelijk!!! Vraag me niet hoe maar bij alle 3 gelijk. Ik geloofde pas na de bevalling dat ze daadwerkelijk een meisje was, want mijn gevoel zei steeds dat het toch echt een jongen werd en de echo het verkeerd had haha....

19. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Huh waarom mochten jullie het geslacht niet weten?

20. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Iedereen, inclusief ikzelf, dacht dat het een jongen zou zijn, maar het is een meisje. Iedereen zat ernaast :D.
    Mijn moeder was alleen maar misselijk geweest bij de zwangerschap van haar jongen en ik ben niet misselijk geweest, dus dat had een aanwijzing kunnen zijn dat het toch een meisje was ;)

Share This Page