mijn gevoel heeft het 2 keer goed gehad. wij hebben 2 meiden. nu zegt mijn gevoel weer een meisje. iedereen om mij heen zegt jongen. nub theorie is heel divers omdat het niet makkelijk te zien was. ben benieuwd wie gelijk gaat krijgen. grappig die twijfel hoe dichter je bij komt, ik heb dat niet. ik ben echt zo overtuigd van mijn gevoel. manlief wil helaas het geslacht niet weten dus ik moet wat langer wachten
Hoi dames, Hier absoluut het gevoel dat het een jongetje was en ik had de chinese kalender plus de meeste bakerpraatjes mee (op de extreme zwangerschapsmisselijkheid na) en het is ook Een jongetje!!!
gevoel bij de eerste was gelijk een meid, ik wist het zeker. klopte ook. gevoel bij de tweede wist ik niet goed, ik bleef twijfelen. een jongen. nu wist ik zeker dat het een jongen is. klopt ook chinese kalender klopt hier niet, eerste zou een jongen zijn, 2de een meid en nu weer een meid
Welke Chinese geslachtskalender gebruiken jullie? Is er een officiële? Volgens de kalender op deze site wordt het een jongen. Volgens een andere kalender een meisje. Ik snap het niet meer! LOL. Chinese geslachtskalender - Zwangerschapspagina Excuus voor offtopic
Mijn voorgevoel zei 'meisje'. Uit het bloedonderzoek en later ook de 20-weken echo bleek dat mijn voorgevoel inderdaad klopte (maar kan uiteraard ook wensdenken zijn hihi )
Hier 2 van de 3 goed. eerste zwangerschap helemaal geen gevoel. bij de 2e wist ik zeker dat het een meisje zou zijn en dat klopte bij deze wist ik zeker dat het een knulletje zou zijn en ook dat lijkt te kloppen volgens vroege geslachtsbepaling overigens had mijn vriend het ook beide keren goed.. hij durfde nu zelfs de babykamer al blauw te gaan verven en alles voor een jongen te halen zonder een echo bewijs.
Ik had helemaal geen voorgevoel echt gewoon wist niet. Toen heb ik een roze konijntje gekocht en dacht nou hopen op meisje en ja hoor een meisje ) Maar we wilden beiden zo graag een meisje dat we daar waren bang te hopen en steeds niet geloven en bang zijn dat meisje piemeltje krijgt )
Ik had met mijn dochtertjes echt het idee dat het twee meiden waren. Toen ons net voor de 20 weken echo gezegd werd dat we een jongen en een meid kregen kon ik er echt niet aan wennen, het klopte niet met mijn idee. En op de 20 weken echo kreeg ik gelijk hoor: 2 meiden! Nu zegt mijn gevoel weer een meid, mijn vriend denkt dat hij een zoon krijgt.. Over 9 weekjes hebben we duidelijkheid
Ohja en bij mij zeggen alle 4 pendels dat mijn gevoel juist is, ook de Chinese kalenders werken in mijn voordeel
Hier klopt het beide keren. De 1e keer totaal geen twijfel (tenminste, altijd gedacht een meisje te krijgen,kon me niet voorstellen dat het een jingen zou zijn),, de 2e keer tot 15 weken ongeveer een geslacht in mijn hoofd wat ineens het andere geslacht werd. Van de een op andere dag was ik ervan overtuigd dat het net anders was en dat blijkt dus ook te kloppen.
Volgens de chineses kalender zou ik zwanger moeten zijn van een meisje, masr het is een jongen. Zelf was ik 100% overtuigd dat het een meisje zou worden. In mijn en zijn familie zijn zoveel meer meisjes dus daarom dacht ik dat. Ben wel super blij met een jongen alhoewel gezondheid boven alles staat.!
De eerste keer had ik het goed. De tweede keer had ik geen duidelijk gevoel en nu wist ik zeker dat het een knulletje zou zijn.. Beetje twijfelachtig dus aangezien we echt een meisje krijgen!
amai, de meesten hebben toch een goed voorgevoel zeg hè! spannend @mauw : wist helemaal niet dat er verschillende chinese kalenders waren. haha, zal eens zien
Ja ik wist het echt helemaal zeker... we hebben het vanaf het begin af aan ook al over 'hem'gehad. Zou me toch wel helemaal kapot lachen als het over 2 maanden toch ineens een meisje blijkt te zijn!
Ons voorgevoel zei een meisje en tot op de dag van vandaag is ze dat nog steeds Bijna iedereen in onze omgeving dacht ook dat we een meisje zouden krijgen, niet echt ergens op gebaseerd, maar het 'past bij ons' vonden ze.
Oh en die Chinese kalenders hebben het bij mij standaard fout. Dat zou ook een beetje gek zijn, dat iedereen van dezelfde leeftijd in dezelfde maand hetzelfde geslacht krijgt! Ik was deze keer zooooo overtuigd van een jongen. Echt 100%. Iedereen zei verder een meisje. Bij mijn jongens was ik best misselijk en bij dit meisje helemaal niet, alleen hongerrrr! Terwijl misselijkheid toch bij een meisje vaker voorkomt, of zo schijnt het.. Het was ook wel even goed omschakelen, maar het was erg duidelijk, dat wordt echt geen piemeltje meer!
Ik was vanaf ik de test deed ervan overtuigd dat we een jonge zouden krijgen! en ik had gelijk! super sterk voorgevoel... en de chinese geslachtskalender klopt ook!