Ik wist het beide keren zeker, was echt overtuigd en vertelde het ook tegen iederéén...bij anderen heb ik het vaak fout
Bij mijn dochter had ik in de eerste weken het gevoel dat het een jongetje was, en later begon ik toch steeds meer naar een meisje te neigen. Dat bleek toen bij de 17 weken te kloppen. Nu is het heel anders eigenlijk. In het begin had ik 0,0 voorgevoel. En nu, heel voorzichtig, begin ik het idee te krijgen dat het een jongen is. Maar dat weet ik pas over een paar weken Ik heb er ook nog geen dromen over gehad, bij mijn dochter had ik die wel volop haha.
Niet goed. Ik dacht een jongen te krijgen maar het is echt een meid! De chinese kalander gaf ook een jongen aan. De pendel van mn moeder was meisje!
Ik had sterk gevoel dat het een jongen was. Zaten wij dan bij Marita in Lommel en ze zag toch wel schaamlipkjes haha super blij natuurlijk. Met 20 weken echo bevestiging gekregen dat het echt een meid is
Hier ons eerste gevoel na de test een meisje, toen na de eerste echo een jongetje's gevoel... maar we konden eerst alleen meisjesnamen bedenken en het is ook een meisje!! Bij mijn dochter ook een meisjesgevoel en dat is ook een meisje
Bij mijn zoon had ik het goed en chinese kalender had het fout. Bij mijn dochter had ik het ook goed en chinese kalender weer fout. En nu? Nu had ik het verkeerd en de chinese kalender bij het goede eind. Ik was echt overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen nu, maar onomstotelijk bij de echo een meisje!
Yep, oorgevoel klopte!!!! We hadden het kamertje zelfs al gekocht en ik schroknmidden in de nacht wakker want zien het kamertjd wel bij een meisje passen Maar we hadden altijd wel dat het ons echt niets uitmaakte natuurlijk
Wist zo zeker dat het een meisje werd, iedereen uit de omgeveing, stuk of 5 pendels ook allemaal meisje.... En toen was het een kereltje op de echo
Ik droomde dat de eerste een jongetje zou zijn, daardoor dacht ik vaak dat het een jongetje zou worden totdat allerlei mensen tegen me zeiden dat het een meisje zou worden en dat ze dat zagen aan m'n buikje, ik ging wel een beetje twijfelen! ;p Is het tóch een jongetje!
Bij de ouste had ik geen idee. Ook geen voorgevoel. Bij de jongste wist ik heeeel erg zeker dat het een meisje was. Dus ik had het bij de 20 weken echo het voortdurend over "zij". Tot hilariteit van de echoscopiste die allang gezien had wat het wel was. Bij de groeiecho van 35 weken heb ik nog een keer gevraagd of de gynaecoloog wilde kijken omdat ik nog steeds niet geloofde dat het een jongetje was. Bij de geboorte bleek hij echt een jongetje te zijn.
Ik heb vanaf het begin af aan gelijk gezegd dat dit een meid wordt... En bij de echo is dit ook bevestigd al kon ze het in het begin niet goed zien omdat onze dame nogal preuts is en iedere keer dr handje tussen dr benen ging. Maar uiteindelijk is het wel 100 procent zeker
Had vanaf het begin af aan het gevoel dat het een jongetje zou worden Keek niet naar meisjeskleren (terwijl ik ze wel heeeel leuk vind) en dacht ook alleen aan jongensnamen Bij 16wkn een geslachtsbepaling gedaan en daar was inderdaad een hotdogje te zien
ik heb het nu ook, dat ik alleen meisjesspulletjes bezie, en alleen meisjesnamen bedenk. Maar een knulletje zou natuurlijk ook zeer tof zijn
Hoi Ik zei met 8 weken het wordt een jongen wist het zo zeker en ja hoor met de 20 weken echo werd ons idd verteld dat het een jongen was. Ja hehe dat wist ik toch al hihi de mevrouw keek me een beetje raar aan lol. Groetjes paula
Ik wist het ook zeker! Een jongen! een zoontje! Maar twee keer te horen gekregen en foto's meegekregen als bewijs dat we echt een dochter mogen krijgen Nog steeds denk ik stiekem een jongen, hoe bijzonder dus dat het toch een meisje is.
Ik had het beide keren bij het juiste eind. Bij allebei heb ik stiekem voor de 20 weken echo al een paar duidelijke meisjes en jongens dingetjes gekocht. Wel iets kleins, een rompertje en sokjes. Er bestond voor mij geen enkele twijfel.