Bij mijn oudste twee klopte mijn gevoel wel maar deze keer zei mijn voorgevoel dat het een meisje zou worden, maar mijn vriend wist 100% zeker het zou een jongen worden en ja hoor hij heeft gelijk De chinese kalender heeft het bij mij alle drie keer goed
Mijn gevoel vanaf het begin was een meisje, en nu deze week 2 x bevestigd dst we idd een meisje verwachten!
als ik zo wat de reacties bezie , zit het moedergevoel er toch meestal wel recht op hè! op 6 december zal ik het hopelijk ook weten ik wil doopsuiker, kaartjes, spulletjes enzo...gaan kiezen
Bij mij klopte het niet. Ik wist zeker dat ik een jongen zou krijgen. Kon me niet voorstellen dat het een meisje zou worden. Bij de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje. Dat was wel even schakelen, maar vond het ook wel leuk, omdat ik het totaal niet verwachtte. Ik dacht wel meteen: Oh nou kan ik jurkjes gaan kopen en later lekker met haar tutten. Toch moest ik wel even aan het idee wennen
Mijn gevoel zei meteen: een jongen. De echo's zijn duidelijk: een meissie. En het maakt me niks uit. Ik leef nu helemaal naar een grietje toe, ik vind het geweldig.
ja, beide keren.. al zou ik 20 kindjes krijgen ik denk echt dat het allemaal meisjes zullen zijn haha.. hou het maar bij twee
Bij mijn oudste dacht ik een jongen en dat had ik mis werd dus een meisje. Bij de jongste heb ik een droom gehad en ik zag 2 blonde meisjes hand in hand staan. En het klopt hoor. Een meisje en ze is nog blond ook
Bij de oudste "wist" ik het niet, manlief was ervan overtuigd dat het een meisje was en dat klopte dus. Bij de 2de "wist" ik al met een week of 12/13 dat het een jongen was, deze keer had man geen idee. Overigens had de chinese kalender het bij zoon fout, daar kwam een meisje uit en dat klopte dus niet.
Hier bij de eerst 2 had ik het fout want ik dacht een meisje en het werden jongens, later voordat wij de echo kregen zei ik wel het word een jongen tegen mijn vriend.. Nu dacht ik weer een meisje en deze keer was het goed ) De chinese kalender had het 2 keer fout bij mij.. En 1 keer goed..
Ik was er toen zeker van dat het een jongen zou worden. Keek ook alleen maar naar jongens kleren. Toen ik bij de echo zag dat het een meisje was, dacht ik dat ze het fout hadden haha. Ik was er echt van overtuigd dat het een jongen zou zijn en iedereen in mijn omgeving zei het ook. Maar het blijkt toch echt een meisje te zijn!!! Ik vind het erg leuk en heb al veel schattige kleertjes gekocht. Haha heerlijk al dat roze. Maar ik sta er nog altijd van te kijken hoe ik zo overtuigd was dat het een jongen was haha stom he...
Haha Diass, dat had ik ook maar dán omgekeerd. Ik wist zéker dat het een meisje was (zogenaamd...) en mijn man bleef maar zeggen dat het een jongen was... en ik mezelf helemaal verliefd maken op meisjeskleding! En toen met 16 weken de geslachtsbepaling.. nou, écht wel een jongen, haha. Nu ben ik een pessimist en denk ik dat het weer een jongen is, juist omdat ik een meid erbij érg leuk zou vinden, haha. Manlief is er echter van overtuigd dat het dit keer een meisje is... en die vent heeft áltijd, bij iedereen gelijk. Ik blijf het gewoon lekker niet geloven tot ik het gezien heb
Wij riepen altijd "de eerste word een meisje" Toen ik zwanger bleek te zijn, ging ik al snel twijfelen maar de omgeving zei nog steeds allemaal dat het een meisje zou zijn. De laatste dagen was ik overtuigd; het is een jongen. En inderdaad!
De eerste had ik geen idee ( misschien omdat je zwangerschap met een tweeling was begonnen en 1 was gestopt met groeien met 7 weken) maar manlief was er van overtuigd dat het een jongetje zou zijn. En dat klopte Bij de tweede had ik sterk het gevoel voor een meisje en dat klopte
Ik zat er ook behoorlijk naast. Was er van overtuigd dat mijn eerste een meisje zou zijn, ik wist het echt zeker! Nou ik heb toch echt een zoontje nu. Hahaha!