Ik wist zeker dat ik een meisje zou krijgen en dat klopte ook! Nu benieuwd naar de tweede, iets minder overtuigd nu...
Heb altijd gezegd dat ik twee meiden kreeg. Tijdens de eerste zwangerschap wist ik het al. En bij deze zwangerschap was het gevoel zo sterk, eigenlijk was daar geen echo voor nodig. En idd we krijgen weer een grietje!!
100% overtuigd van een jongen! Volgens vroege geslachtsbepaling een meisje! Voor de zekerheid wacht ik toch maar eerst de 20-wkn echo af
bij ons eerste kindje waren wij ervan overtuigd dat wij een jongen kregen, gewoon niet echt een gevoel maar omdat wij ons niet met een meisje zagen maar wel met een jongen. jongensnamen lagen voor het oprapen. we hadden het niet over een meisje alleen maar een jongen. Eindelijke de 20 weken echo! en we kregen een meisje totaal in shock, mijn man ging (per ongeluk) spookrijden (maar goed dat het llaat was) bij mijn tweede zwangerschap had ik de neiging om alles blauw te maken...mijn man wilde het niet weten maar ik wel op het moment van de 20 weken echo vroeg hij naaar het geslacht, hij had zich bedacht. En ja hoor mijn gevoel klopte helemaal, we kregen een jongen. Ik ben nu net zwanger en ik heb nog geen gevoel van wat het zou kunnen worden. Ik heb van allebei 1 dus maakt niet zoveel uit. Over 14 weken daan weten wij het (als alles goed blijft gaan natuurlijk)