Rare cyclus!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moosje25, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag. Vorig jaar augustus ben ik gestopt met de pil. Ik had toen net zo'n regelmatige cyclus als voordat ik met de pil was begonnen. Afgelopen januari weer met de pil begonnen wegens omstandigheden en nu sinds 2 augustus de laatste pil geslikt. Ik verwachte nu dat mijn cyclus weer als vanouds zou zijn maar dit blijkt niet zo. Nu was mijn vraag: Komt je menstruatie meestal zo'n 14 dagen na je eisprong? Ik heb op dag 14 duidelijk mijn ei gevoeld, maar werd nu ineens pas 18 dagen later ongesteld (met veel stolsels). Moet ik nu voor mijn volgende cyclus de 28 dagen van mijn oude cyclus aanhouden of een nieuwe van 31 dagen? Sorry maar ik snap het even niet meer. Hopelijk kan iemand me even helpen.

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Gemiddeld komt je menstruatie zo'n 14 dagen na je eisprong, maar bij veel vrouwen komt het iets eerder of juist iets later. Na 18 dagen is dus ook nog normaal hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
    Voor je volgende cyclus kun je het beste je langste cyclus aanhouden. Maar het klussen kun je ook afstemmen op beide cyclussen (als je begrijpt wat ik bedoel), dan loop je de meeste kans om zwanger te worden. ;)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijn cyclus is, meestal, tussen de 22 en 26 dagen. Hoe weet ik nu wanneer wij het beste kunnen klussen? Ik vind dit zo lastig. :cry:

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Twee manieren die het makkelijkste zijn, zijn denk ik

Kijken wat je BM slijm doet.
    Kun je zien aan je afscheiding wanneer je ei er aan gaat komen?

Ook kun je een banner maken op een cyclus van 22 dagen en 1 op 26 dagen.
    De dagen die deze aan geven dat je vruchtbaar bent, aan de klus.
    Ze zitten wel kort op elkaar dus dan zou je misschien om de dag kunnen klussen.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Helaas is maar 1 banner mogelijk.

Ik weet niet of ik kan zien of mijn eisprong eraan gaat komen. Ik denk dat ik er maar op moet gokken en een gemiddelde nemen. Anders is er weer een maand voorbij.

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je kan ook om de dag klussen. Die dagen zijn toch zomaar voorbij ;).

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Da´s waar. Sowieso zal het om de dag klussen worden. Alleen een wat langere periode dan misschien normaal is. Pffff, zal afzien worden. ;)

Deel Deze Pagina