`oude`moeders gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moique rouan, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo
    ik ben een moeder van 39 jaar en heb 4 kinderen 2 jongens en 2 meisjes
    afelopen 27 mei ben ik gecureteerd na 12 weken zwangerschap nu hoop ik nog een keertje zwanger te mogen worden na mijn mk is mijn cyclus ineens 5 dagen langer geworden maar wel regelmatig. ik weet dat een oudere moeder moeilijker zwanger wordt ik ben benieuwd of er nog meer moeders zijn die op latere leeftijd toch nog een kindje willen.
    groetjes moique.

2. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Monique,

Welkom! En jawel hoor, er zeker meerdere 'oudere vrouwen' die op latere leeftijd een kindje wensen. Zoveel zelfs dat er een apart topic voor bestaat. Je vindt deze onder 'clubs' en is getiteld met 35+ en kinderwens of zoiets.
    Daarnaast bestaat er op een ander forum een mogelijkheid om te forummen met vrouwen van rond de veertig jaar die een kinderwens hebben. Mocht je daar aan mee willen doen dan moet je je wel aanmelden, is namelijk een besloten forum. Google maar eens op moeder worden rond je veertig jaar.

Ik zelf ben in juni 41 jaar geworden en heb een sterke kinderwens. Ik heb even zwanger mogen zijn maar helaas is dat geeindigd in een miskraam. Ik heb helaas nog geen kinderen. Maar wie weet, is het me nog gegund.

Succes en wellicht kom ik je nog ergens tegen hier of daar.

Groetjes, Lola2

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina