Hallo, Ik ben wel heel benieuwd bij wie de pendel allemaal uit is gekomen... Ik heb zelf pendels van 2x sept. 2012 van een jongetje en 2x pendels november 2012 van een meisje dus ik kan helaas nog niks zeggen hierover.. maar ben wel erg benieuwd naar de anderen!
Ik hoop over 2 weken antwoord te kunnen geven, ziet er volgens de pendels wel gunstig uit komende maand
Ik kom hier een beetje spelbreker zijn ...ik heb vorig jaar tientallen pendels gehad en spijtig genoeg is er geen enkele uitgekomen bij mij. Voor mij is het dus nog geen succesverhaal geweest maar ik geef de moed niet op hoor. Ik moet nu wel zeggen dat wij vorige jaar nog niet zo actief bezig waren, wij zitten nu in ronde 8 en wél actief aan het proberen hihihi.... Dus ik hoop dat de nieuwe pendelaarsters daar iets mee kunnen. Succes allemaal!
Hier begin vorig jaar laten pendelen en er was 1 persoon die maand en geslacht goed had En verder waren er een aantal die alleen de maand of geslacht goed hadden
Oké nou ik ben ook benieuwd.. Wij zijn nog niet actief bezig maar ben wel al gestopt met de pil en zie mijn pendels hoe snel al.. Afgelopen zaterdag hadden we er allebei de grootste moeite mee om het met condoom te doen dus wie weet gebeurt het echt dat we het zat worden.. De tijd zal het leren hihi
Hier een stuk of 8 pendels gehad..geen een uitgekomen helaas!!! Maar nu worden wij ook niet zo gemakkelijk zwanger, want we zijn al 3 jaar bezig!!!!
Ach wat rot zeg! Ik hoop echt voor je dat je snel na lang wachten eens eindelijk een positieve test in je handen mag hebbenven dat alles goed blijft gaan... groetjes
Dankje Romy..dat hoop ik ook...en jullie natuurlijk ook heel veel succes...hoop voor je dat het bij jullie allemaal sneller gaat!!!
Ik ben ook een spelbreeker heb al heeeel wat pendels gehad waarvan er 1 goed was. rest allemaal niet. en ik heb er 1 gehad op aantal kindjes en.geslacht, of dat ooit uitkomt is afwachten. eerste moet nog komen en zijn we al ruim 4jr voor bezig
op zappy is er een lijst, maar veel pendels zijn van Gimena! Zappybaby Forum • Bekijk onderwerp - Pendeluitslagen
Ik kreeg een pendel van K. Volgens haar zou ik in januari 2013 een positieve test hebben van een meisje. Ik zag jullie pendels, en die zeggen allemaal augustus, september en oktober en ik was een beetje bang dat dat bij mij ook zo zou zijn: wij zijn nu namelijk helemaal nog niet bezig, ik ben zelfs nog aan de pil! Ik was dus bang dat de pendel voor mij direct "ontmaskerd" zou geweest zijn. Maar kijk, ik kreeg ineens januari. Vind ik toch wel bijzonder, want er zijn hier precies weinig vrouwen die een pendel zo ver vooruit hebben gekregen. Ik stop pas eind november met de pil, we beginnen in december, dus januari is de eerste maand dat ik een positieve test zou kunnen hebben.
Ik heb ook een pendel voor maart 2013..helemaal ver vooruit en ik hoop ook echt niet dat hij uitkomt zo laat pas Maar ik heb er ook een van dec 2012, alweer een stukje vroeger haha
Tja, ik heb er 3 voor komende maand, ben in juni bevallen van onze dochter.. dus ben benieuwd of ze gelijk gaan krijgen...
@amy: Hier ook een mama die in april is bevallen en haar dochtertje verloor.. Wij gaan ook alweer volop voor een 3de kindje. Succes en sterkte