ik heb er 3 voor september en 2 voor november.. ben dus erg benieuwd wat me as maand te wachten staat hihi
Kikkert is absoluut goed in wat ze doet maar ze heeft het ook wel eens fout meiden ga er niet op vast pinnen!
was ik ook niet van plan hoor gesien, mijn gevoel zegt dat t nu al raak is maar ja, mn temp en FF zijn beetje raar bezig dus afwachten
afwachten meis pendels zijn gewoon voor de fun !!afwachten afwachten miss heb je gelijk en miss niet je weet het niet !!
Pendels zijn inderdaad heel erg leuk! Al hebben ze het hier ook nog geen één van allemaal goed gehad (en ik heb in dat jaar tijd al van elke mogelijke pendelaar een pendel (of meerdere) gehad).... Maar je mag er inderdaad niet op vastpinnen. Je moet ook weten dat je zelf je toekomst in handen hebt, je kan ook zelf dingen wijzigen.... En uiteraard niet vergeten dat het geen exacte wetenschap is
Een pendel is zeer beïnvloedbaar, ik merk zelf als ik mijn gedachte niet "leeg" heb gaat het stukken moeizamer ect.... Zie het als een hulpmiddel en gewoon iets leuks. Maar laat het idd niet je leven beïnvloeden of wel pin je er niet teveel op vast.
Ik heb er ook weer terug 2 maar ook vorig jaar verschillende voor 1 maand gehad en zoals je kan zien zitten wij ook nog in afwachting van ons 1ste ukje (net gestart aan ronde 9). Kikkert pendelde toen voor mij het 2de kwartaal 2012, heb haar al laten weten dat dit spijtig genoeg niet mocht uitkomen. Natuurlijk heb je altijd een beetje hoop al hoop ik deze keer dat ze het allebei mis hebben en ik sneller een positieve test in handen heb . Maar we zullen zien.