vraagje aan pendelaars

Discussie in 'Pendelen' gestart door arabesk, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    ik heb verschillende pendels 1 voor augustus, oktober, november, december en 2 voor volgend jaar. maar ik vraag mij af of ie wel zou uitkomen of het zou meer een ongeplande zwangerschaps zijn. Ik heb de laaste tijd alleen maar discussies met mijn vriend, het maakt me depri omdat hij zeker nog een hele tijd wilt wachten. zeker meer dan 2 jaar. ik wordt er ongelukkig van. gisteren weeral ruzie om had omdat hij nog niet wilt

2. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Als aller eerste wat vervelend voor je dat jouw wens momenteel groter is dan die van je vriend. Een pendel moet je je niet aan vast klampen, zie het meer als iets voor de fun.. En garantie is het nooit.

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    oei, die wrevel tussen jullie is natuurlijk niet zo een fijn gegeven. Wat je kinderwens en de pendels dan betreft: een pendel is geen exacte wetenschap, maar je moet het als iets leuk bekijken. Alleen al het feit dat je voor verschillende maanden pendels hebt, geeft dit aan :)
    Ook moet je bedenken dat je in je leven zelf bepaalde dingen in je eigen handen hebt en dus ook je leven kan veranderen na het moment dat je de pendel vroeg. allemaal dingen waarmee je dus in je achterhoofd moet blijven bij een pendel ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Klopt wat toekan zegt.

En wat vervelend van de situatie meid

5. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Bij mij net hetzelfde probleem :), zie maar in mijn handtekening. Alleen is er bij ons het verschil dat wij er nu al 8 maanden echt voor aan het gaan zijn (ik geef toe dat ik er mij nu ook een beetje zorgen over maak hoor ;)).
    Maar ik heb ooit veel pendels gehad en ook al eens 7 voor eenzelfde maand en hetzelfde geslacht, ik dacht toen dat dit zeker niet kon mis gaan maar zelfs dat is geen garantie. Probeer er dus niet te zwaar aan te tillen en het plezierige er van in te zien.

Deel Deze Pagina