ook weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door lizzylevi, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzylevi

lizzylevi Lid

19 dec 2008
    14
    0
    0
    trimster
    rotterdam
    Hoi allemaal,

Ook ik wil me hier nieuw aanmelden. We zijn op dit moment 5.5 week zwanger. Ben erachter gekomen door de ovulatietesten die 5 op rij positief testen. 17 junie ben ik met 32 weken werd ik met spoed opgenomen in 't sofia kinderziekenhuis omdat het niet goed ging met de baby. Om een lang verhaal kort te maken is Loise 2 dagen later overleden in me buik. We stonden voor een hele moeilijke beslissing. Wordt van de ene emotie in de andere geslingert, want 3 maanden later ben ik weer zwanger geworden. Kan het wel van de daken schreeuwen zo blij zijn we, maar toch ben je bang dat het weer fout gaat. Uiteraard staan we onder hele strenge controle in het dijkzicht. afgelopen maandag echo gehad, maar toen was ik nog maar net geen 5 weekjes dus kon de gyn nog niks zien....dus ga ik me daar weer zorgen om maken ofdat ze de volgende keer wel een hartje horen. 2 november krijg ik een tweede echo. Hoop dat ze dan al hartslag kan zien. Dan srping ik een gat in de lucht. Groetjes, Lynda

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Tevens ook gecondoleerd met het verlies van jullie dochter.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!!:D

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! wel dubbel gevoel he? heftige ervaring, jullie meisje zullen jullie vast enorm missen....

liefs

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!
    Geniet er van! elke dag een beetje meer en dat Loise* maar vanaf een mooie ster zal waken over haar broertje of zusje.

Groetjes

7. lizzylevi

lizzylevi Lid

19 dec 2008
    14
    0
    0
    trimster
    rotterdam
    Oh, dank je Marloes. Hoop dat we over 8 a 9 maanden een gezonde baby op de wereld mogen zetten.

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    van harte en idd wat dubbel. Je had nu willen genieten van je dochter en in plaats daarvan heb je nu een nieuwe test in je handen. Veel succes met je zwangerschap en GEFELICITEERD!

moet zeggen dat ik het heel dapper vindt dat jullie zo snel na het verlies alweer verder gaan.

10. Jottie82

Jottie82 Lid

19 okt 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me alleen maar bij Marloes toevoegen..

11. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor jullie!

12. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je toch ondanks alles wel kan genieten van je zwangerschap. Dat proberen wij ook, al gaat het wel wat moeizaam. Geniet ervan, en ja je kleine meid waakt wel degelijk over haar broertje of zusje.

13. lizzylevi

lizzylevi Lid

19 dec 2008
    14
    0
    0
    trimster
    rotterdam
    Dank je...het is idd heel erg dubbel. En ik durf ook nog niet echt heel blij te zijn, bang dat het weer mis gaat. Volgende week maandag krijg ik weer een echo...als het goed is ben ik dan 6 weken en een paar dagen. Ik hoop zo dat ze dan al een hartje kunnen zien kloppen....denk dat het dan echt tot me door gaat dringen.

Maandag weten we meer.

Groetjes lynda

14. lizzylevi

lizzylevi Lid

19 dec 2008
    14
    0
    0
    trimster
    rotterdam
    Dank je....aan je bericht je lezen weet je als geen ander hoe het voelt. Ik probeer er ook echt van te genieten, maar denk dat dat pas echt lukt als ik volgende week maandag bij de gyn te horen krijgt dat ze een hartje zien kloppen. Dan ben ik 6.5 week zwanger.

Kan nu op dit moment niks anders doen dan afwachten....en de dagen kruipen voorbij.

Deel Deze Pagina