ik ben de laatste tijd veel aan het lezen over pendelen en heb ook hier op de site gevraagt wie voor mij wou pendelen zie onder schrift en was heel erg benieuwd bij wie het uit is gekomen?
ik weet het ook niet precies maar ben hier op de site aan het kijken geweest en kwam daar 2 mensen tegen die dat deden 1 heeft er voor mij gependeld zie onder schrift ben zelf ook erg benieuwd
En dan ook nog allebei een jongen-in-februari-pendel, dat is toevallig! Ik ben - denk ik - één keer ongesteld geweest na 17 oktober (buiten laatste pil ongi om). Het was wel bruin bloed, maar het duurde wel 5 dagen, dus eigenlijk weet ik het niet zeker... Wat ik wel zeker weet is dat mijn temp vandaag voor het eerst weer gestegen is tijdens deze cyclus, en dat ik me vreselijk opgeblazen en dik voel Dus misschien eindelijk een eisprong! En hoe is het met jouw hormonencircus gesteld?
ja ik ben ook van dat bruine verloren maar heel weinig dan een dag dan weer niet dan weer wel dan weer niet en dat ging wel een week zo door en dat was 16 nov maar heb 31 dec getest maar die was neg. maar had wel heel erge pijn aan mij (.)(.) en nu nog wel weet niet waar het vandaan komt.
Ik heb sinds een paar dagen ook weer onwijze pijn aan mijn boobs...je hoeft er maar naar te wijzen en ze doen al pijn Ook heb ik al een paar dagen zo'n ongi gevoel, maar er komt niks...ik hoop dat dat nog even zo blijft en dat dit dan een eisprong is/was. Het schijnt er allemaal bij te horen...
ja jammer genog hoord het er bij haha heb jij de strip van de pil wel helemaal af gemaakt? ik dus niet ik was bij pil 8 geloof ik
Ook voor mij is er gependeld en mijn positieve test zou zijn in Februari!Dus dat is nog even afwachten, maar als het zo is dan horen jullie dat natuurlijk gelijk! zou geweldig zijn als het pendelen voor iedereen gewoon uitkomt he?