Bij wie kwam de pendel wel/niet uit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gelukkig, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    een pendel moet je meer zien als een leiddraad en niet te veel op fixeren.

2. Daiske

Daiske Niet meer actief

dus dit kan vroeger zijn?

3. Daiske

Daiske Niet meer actief

maar dit kan dus echt vroeger zijn?

4. Daiske

Daiske Niet meer actief

niemand die weet of het wel vroeger zou kunnen zijn?

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

je kunt zeker eerder zwanger raken een pendel heeft het niet altijd goed ;)

6. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

3 pendels waren te vroeg, en 1 te laat..

Het kan dus wel!

niemand heeft augustus/september gependeld!

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb meerdere pendels gehad, maar is geen enkele die klopte.. Heb nog wel een pendel voor januari '10 en oktober '10 staan, maar dat duurt nog zo lang!!

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hmm heb net een hele hoop aangevraagd, hoop dat er iemand wil reageren :) ben wel benieuwd:)

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    huppaaahh!! al gereageerd door Nessy! erg snel he? :p

volgens haar pendel: Nu zwanger! van een jongen :) ben benieuwd :) klaar jullie zeker iets weten!!

tot op heden nog geen kwaaltjes. maar bij mijn ander zoontje kwam ik er pas na 8 weken achter (toen kreeg ik pas kwaaltjes!) maandag testen :)

xxx sharon

10. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey sharon, heb ook reactie van nessy ! Oktober van een meisje......ben benieuwd haha. Zou ergggggg leuk zijn. Acg we zien het wel he, vind het al lief dat ze het wou doen. Hou ons op de hoogte he......zal voor je duimen

Liefs belin

11. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, misschien een domme vraag hoor maar, nu is er voor mij oktober gependeld. Houdt dit dan in dat je in die maand positief test of gaat het om de bevruchting in die maand ?

Liefs belin

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Het gaat erom dat je bevrucht wordt in die maand. Dus waanneer je eisprong of innesteling is. Heb het ook een keer nagevraagd en kreeg dat antwoord. Sommige schrijven er ook bij in welke maand je positief test.

13. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hoi allemaal,

Ik heb me enigszins in pendelen verdiept en hoop jullie met mijn reactie te helpen. Je kunt op zich wel voor jezelf pendelen, alleen moet je dan wel heel goed je hoofd leeg kunnen maken, omdat anders de kans heel groot is dat je de pendel beïnvloed. Als je voor iemand anders pendelt loop je die kans veel minder. Ook geeft de pendel alleen ja en nee antwoorden (of is onduidelijk). Je zou het dan per maand na moeten lopen om het antwoord specifiek te maken. Ook moeten je beide voeten plat op de grond, zodat je geaard bent.
    Volgens mijn pendel ben ik zwanger (ben nu 3 dagen voor NOD). Volgens de pendel van mijn partner ook! Als ik twijfels krijg of alles nog goed is ga ik weer even pendelen. Maar 100% zekerheid heb ik pas als ik een positieve test in handen heb. Die pendel stelt me op de één of andere manier maar eventjes gerust.

Groetjes!

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

bij mij is het toen uitgekomen in juli van een jongetje en het klopte!

15. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Ik ben een aantal keer gependeld,..
    maar Naliey heeft in ieder geval het geslacht goed gehad... nu de rest nog :p

Ik vind het wel grappig, maar door de andere die mij FOUT gependeld hebben geloof ik er nu niet heilig in ofzo!!!

16. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Lieve Allemaal,

Ik ben een beetje paranormaal ik krijg spontaan dingen door ik schrik er soms van, als ik ergens ben dan krijg ik zomaar iets over iemand door terwijl ik die persoon soms echt helemaal niet ken ik loop dan maar door. tegen vrienden enzo zeg ik het wel vaak en het klopt gewoon wel vaak soms zit ik er ook goed naast hoor, pendelen deed ik heel lang niet meer omdat ik er niet echt een goed gevoel bij had je kan immers ZELF de pendel beinvloeden, ik heb dan ook codes met de pendel jullie mischien ook wel? maar houd er niet van zelf te pendelen voor mijzelf dat kan zeer zeker wel beinvloedend zijn en zeker als je niet stevig in je schoenen staat!

Ik heb ook steeds positesten dan weer negatesten en ben nog niet eens ongesteld om er gek van te worden. het beste kan je dan ook gewoon beter in zo'n geval je ha bellen voor een bloedonderzoek of een echo ik krijg een echo maar voel gewoon dat ik ongesteld ga worden ;)

Nouja dit was mijn idee over het pendelen.

Lieve groetjes Wilma

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @wilma: misschien moet je je er eens in verdiepen hoe je jezelf kan afsluiten voor dat soort dingen. Dan heb je er minder last van.

18. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hai,

Ja dat klopt idd dat moet ik ook hoor! maar weet nog niet helemaal hoe ja je af te schermen o.i.d.

19. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey,

ik kijk wel eens naar lisa williams, die is (volgens dat programma) ook paranormaal begaafd en zijn doet een pet of muts op om haar van het paranormale af te sluiten... weet niet of het werkt? ben zelf niet erg begaafd... heb wel gevoelens, bv soms denk ik, in dit huis is er gewoon iets en dan hoor ik na polsen dat er soms wel vreemde dingen gebeuren of er iemand overleden is ofzo. heel creapy! vind het ec ht super super interessant! maar wil nooit een geest zien! of horen :D

alhoewel, ik denk er ooit wel eens een gehoord te hebben:

ik en mijn moeder zaten blokjes kipfilet te snijden voor sates van te maken (bbq) en alleen mijn broers waren thuis, en ineens, horen ik en mijn moeder Neejj! een vrouwen stem. echt heel duidelijk want wij keken met zijn 2en op precies dezelfde moment in de richting. en keken mekaar zo aan van: heb jij dat nu gehoord? dus wij lachen van neej kan niet! dus wij vragen een mijn broers zeiden jullie iets? neej? niets gehoord... neej... weten nog altijd niet wat dat was :D

iemand nog ervaringen?:p

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Tips om jezelf af te sluiten zijn: trek een bal van licht om je heen. Dan sluit je je aura af.
    Je kan ook kaarsen om je heen zetten en vragen alleen het goede door te laten voor je. (in gedachte natuurlijk)
    je hebt een punt net boven je navel bedenk dat je daar een deksel op doet en draai deze dicht.

Heb deze tips meegekregen van een reiki-therapeut. Normaal leer je dat niet bij reiki 1, maar kwam tersprake tijdens mijn reikicursus. Deed een individuele cursus, dat scheelt misschien

Deel Deze Pagina