Ik heb ook laten pendelen Dit was een keer voor juli 2009 in verwachting van een meid Ik ben indd zwanger geraakt in Juli ofdat het een meid is weet ik nog niet. De andere pendel was voor maart 2010 maar dat is nu me Due Date
Hey ja mischien is dat een idee dat ga ik zeker eens proberen het is soms best goede informatie had bvb een vriendin die bij haar man weg wilde maar niet kon vanwege de hypotheek, ik kreeg het gevoel dat ze het prima alleen redde maar bij een andere bank die heeft ze dus gebeld en voilla het was echt zo, zo heb ik dingen vaker goed gehad. maar zit er ook echt wel eens naast hoor maar heel erg bedankt voor de tip. Liefs Wilma
hey meiden wie zou voor mij kunnen en willen pendelen? Want ik lees zoveel posi verhalen dat ik nieuwsgierig wordt Als er iemand is die dat wil doen voor me laat het me dan weten hoe en wat Thanx
Hoi Monieqje, Dat wil ik best voor je doen hoor. Ik ben er alleen niet erg vertrouwd mee te pendelen voor een onbekende. Alleen een naam, en dan waarschijnlijk ook nog een schuilnaam. Hoe zouden we dat aan kunnen pakken? Groetjes!
hi! Nou ik heb drie pendels voor oktober, spannend hoor! Betekend dit dat de voorspelling is voor oktober positieve test of voor oktober zwanger raken? x
Helena, Dat ligt eraan welke vraag de pendelaar gevraagd heeft. Heeft ze gevraagd of jij in oktober een positieve test krijgt en de pendel zei ja .. dan is het dat... en zou je dus zelfs in september zwanger kunnen raken, met posi test in oktober. Heeft de pendelaar gevraagd of jij in oktober zwanger raakt, dan kan het dus ook wel eens zijn dat je pas in november positief test, maar toch in oktober zwanger bent geraakt ... snappie
@helena 115 Ook ik heb 3 pendels voor oktober hahah wat grappig. Mijn pendelvragen was wanneer ik zwanger raak en kwam dus 3x oktober uit.... spannend!
Ik heb 6x oktober zal mij benieuwen volgende maand als het allemaal uitkomet hebben we veel zwangeren in oktober
hahah, Als ze uitkomen wordt oktober een roze maand! mijn vraag was welek maand ik zwangerzou raken. HEb vandaag ok een pendel gekregen voor jan 2010. spannend!
goeiemiddag, wordt zelf ook erg nieuwsgierig van al die pendel verhalen is er iemand die voor mij wil pendelen??
Hallo allemaal, Ben ook gependeld door NESSY, waarvoor mijn dank ! ook voor oktober en een jongen !!! zou wel is willen een vergelijk met de andere pendelaars zien, iemand zin ?
ik ben door 2 mensen gependeld! en allebei anders! dus ofwel 1 van de 2 juist ofwel geen! ziemaar onderaan in mijn banner => serieus verschil he! xxxx Daiske xxxx
@ Hitchke, Zie mijn pendels haha wilde ook vergelijkingsmateriaal, maar zoals je ziet alle 6 in oktober hhaha... ben benieuwd!