heb enkel nog maar van Nessy antwoord gekregen, jessy kei goei nieuws toch 6* oktober en dina ook...... mss toch meer in goeie richting als het zes keer hetzelfde uitkomt niet ???????? laat mij het zeker weten als het zo ver is !!!
Ik heb bij 2 verschillende dames laten pendelen en ze zeiden allebei dat ik in augustus een positieve test in houden zou krijgen en dat wwas helemaal waar, maar de een zei dat ik een jongen zou krijgen en de ander een meisje, dus ben erg benieuwd.
Ja ik laat het wel weten als het ook daadwerkelijk zo is. Hebben 2x geklust rond mijn ei dus ben benieuwd hahah. Ik heb 5x een jongen en 1x een meisje dus we zien wel ......
t valt me wel op dat er heel veel die bij nessy gependeld hebben in okt zwanger raken.. Laten we hopen dat het zo mag zijn!!
ja ik ben echt benieuwd want ik heb al gehoord van 2 mensen die helderziend zijn dat ik een meisje krijg.. maar ja wanneer werd er niet bij gezegd :s ja binnen een jaar maar ja dat is een makkelijke tijd :s
die mijn in die tijd hadden gependelt hadden allemaal ongelijk! ik heb me zelf gependelt waar me partner bij zat. en mijne kwam op april uit... en ja hoor 6 april (4 dagen overtijd) testen ik positief!
Mijn collega had bij mij gependeld dat ik een tweeling zou krijgen. Ik was er wat lacherig over. Maar ik heb toch echt een tweeling gekregen . Ze dacht dat het een jongen en een meisje zou worden, echter zijn het 2 jongens geworden. Ook had ze gependeld dat wij 3 kinderen zouden krijgen. Alleen wij willen het graag bij deze 2 popjes houden. Of het moet wel heel raar lopen.....
Bij mij! wil nessy dan ook hartelijk bedanken! heb zonet een positieve test gedaan! dus de maand van zwangerschap kwam al uit... of het nu weer een jongen word is nog af te wachten!
HAllo meiden! Mijn tante heeft mij op me verjaardag gependeld met een ring en een touwtje. Er kwam uit dat ik 2 meisjes zou krijgen. ben benieuwd. Ze heeft ook me zussen en me zwagers gependeld die hebben al kinderen en daar kwam precies hetzelfde uit. Me vriend heeft ze ook gependeld daar kwam ook 2 meisjes uit. Zo te zien komt het niet vaak uit dat pendelen bij mensen op deze pagina SUCCES meiden! x kELLY
Nou zeg, wat een positieve geluiden over het pendelen!!! Ik heb meerdere pendels voor oktober Wie weet wordt het wachten deze maand beloond x