Nessy zit bij mij ook nog in de ronde van 3 die het gelijk kunnen hebben..... hopelijk heeft ze het goed, dan heb ik 3 november een positievetst in handen.... spannend!
Net weer een nieuwe pendel gehad. Als ik ergens in het komende half jaar zwanger raak, is er bijna altijd wel een die er uitkomt. Dat worden dus spannende 6 maanden!
Ik heb een stuk of vier pendels die niet zijn uitgekomen. De laatste staat nu voor deze maand. Als hij niet uitkomt heb ik het wel weer even gehad met de pendels denk ik! Ik heb er eigenlijk niet zoveel aan.
Ik heb een pendel op november staan. Die van oktober is in ieder geval niet uitgekomen. Ik heb zelf ook gependeld voor november, dus we zullen zien!
Ik heb er ook 3 (nog 1 is aangevraagd) en alle 3 verschillend dus ik ben benieuwd wie het bij het rechte eind heeft (of niemand zelfs ).
hoe staat het hier met onze voorspellingen van oktober ? al iemand goed nieuws en door welke pendelaarster ????
Wishgirl heeft voor mij gependeld. Er kwam exact uit wat ik zelf al had gedacht. Verbazingwekkend. Ik ben met veel dingen nuchter, maar hier op voorhand vertellen wat er is gependeld dat durf ik niet aan. Ik zal het achteraf wel laten weten of het juist is geweest!
Van de 20? keer dat er voor mij gependeld is, is het maar 2 x juist geweest maar eindigde ook allebei de keren in een mk.... Ik heb er nu nog wel een paar staan... maar ik hecht er weinig waarde aan.
Bij mij is het nog afwachten of mn pendels kloppen! Heb er al eerder een aantal gehad die allemaal niet uitgekomen zijn...heb deze nog overgehouden van een aantal maanden terug... Vandaag getest en na een paar uur stond er een licht lijntje op de test (kv 2v5) dus het is even afwachten morgen wat mn temp doet en als ik dan nog niet ongi ben test ik weer! Als het raak is, zijn de 2 pendels voor deze maand dus goed!