Halloooo chickies, Hier ons lekkere verse kletstopic! Zo kan iedereen weer lekker mee kletsen. Let's have some fun! X
vandaag druk dagje gehad met schoonmaken, ramen gelapt en alles beneden schoon gemaakt, kleine is net wakker dus ga nu even wasje ophangen en dan boodschappen halen! wat eten jullie vanavond? @charise, hoop dat we samen snel aan sluiten meis
Hallo me87, Welkom ook! @Joy: Lekker bezig geweest meid! Ik weet ook nog niet wat ik moet koken..... dus ben benieuwd ook naar de tips van de anderen..... misschien ga ik uit eten.... in Scheveningen, daar is vanavond ook vuurwerk!
hai roosje @vivian, dat is nog eens een goed idee uit eten in schevingen ik wilde spinazie halen maar was even afgeleid door de dressuurproeven op ned 1 dus moet nu nog steeds boodschappen halen was ligt ook nog steeds in de wasmachine, och erg he
ben een beetje aant internetten. iemand in mijn woonplaats had een best mooie babykamer te koop. heb even de maten opgenomen maar vind het toch krapjes. hebben.nl in die kamer ook een inbouwkast dus kiezen nu voor n kamertje met n 1 deurskast maar dat is erg lastig. vooral binnen.budget
Kiekeboeeeee ook ik ben hierrrr !! Vandaag 'nieuwe' bloeduitslagen gehad en jahoorrrr alsof het niet genoeg was, mijn ijzer en ijzer saturatie zijn ook weer gezellig gedaald! Ach het houdt je bezig he. Morgen weer een nieuw shotje B12 en dan kunnen we er weer 4 dgn tegenaan hihi. De 20 weken echo is verplaatst van 22 naar 17 aug. Dus over 8 dagen is het zover! Hoop dat alles goed gaat
Ik ben uiteten geweest haha heel slecht. Pizzatje en daarna ijsje. Nu ff rusten, moet straks nacht gaan werken pfff, heb echt geen zin maarja risico van het vak. Leuk zeg zo voor babykamers kijken. Lijkt me super om hier een kamertje gaan inrichten maar helaas is het nog niet zover. Hoop dat dat snel gaat komen maarja kan je nooit zeggen.
@ Joy: ik heb uiteindelijk thuis gegeten; doperwten, rosti en een cordonblue, manlief heeft gekookt! We gaan vanavond waarschijnlijk nog wel even naar Scheveningen...... net even een tukkie gedaan, hihi!! @ Sher: Nou zeg! Veel boterhammen met stroop eten dan maar! Balen zeg! Trouwens ijzer niet in combinatie met calcium nemen he?! Want dan wordt het ijzer niet goed opgenomen. Ik drink m'n beker melk dus nooit tegelijk met m'n boterham met stroop. Wel fijn dat je 20 weken echo een paar dagen eerder is. @Kell: wij hebben al een bedje en een commode van vrienden. Ik denk dat wij alleen nog een kastje kopen bij ikea ofzo. Lekker goedkoop, maar vind het wel best, gewoon simpel wit is altijd goed. Succes met de koopjacht! Is wel een leuke bezigheid he?!! @me: Werkse straks!! En lekker toch pizza!!
kell, leuk kamertjes uitzoeken! heb je al een idee wat je verder wil? kamertjes, vind die muurschildering van nona zoooo schattig!!!! vivian, ook lekker! veel plezier vanavond meis! sherrrrrrrr schattie balen zeg van je ijzer! ik heb ineens zware drang naar zoute dropjes me, werkse! hier, was opgehangen, nu film aan het kijken maar is een rare sf film dus ga de keuken maar soppen hihi
Hee meiden, Leuk he zo'n vers topic weer. En me87 van mij mag je natuurlijk mee kletsen. Wij zijn van een ander topic even in een nieuw topic gegaan, maar je mag best mee kletsen hoor. Er zijn er al veel zwanger hier. Maar Joy en ik ook nog niet. Dus we gaan met z'n 3-en snel voor een beebje. Ik ga de MMM in dus hopelijk nu ook snel zwanger, heb waarschijnlijk PCOS, maar morgen afspraak gyn weer en dan de uitslagen. Hier vanmiddag met afvegen heeeel licht bruinverlies, dacht nouja zal wel, maar nu net zag ik dus wat bruin verlies in inlegkruisje Ben zo bang dak ongi word, en niet persee om het ongi worden maar krijg morgen ook een inwendige echo zeer waarschijnlijk en dat lijkt me dus vreselijk, ongi en zo'n echo. Snap dus ook niets van m'n cyclus. Want volgens FF ben ik vandaag 9 DPO. Dus dan komt het veel te vroeg. Ik zou evt 11 DPO kunnen zijn, omdat ik daarvoor een echte dip had. Dus OF mijn luteale fase is verkort (was altijd 14), OF ik heb mijn ei eerder gehad, maar wanneer dan? Nouja eerst afwachten of het door zet, maar baal nu echt. Bah. Kan zowat wel janken haha.
nou ik wilde dus een heel strak en wit kamertje. door ruimte gebrek willen we toch n 1 deurskast ofzow want hebben ook n inbouwkast op dat kamertje. en uiteindelijk heeft vl ook eens een mening en hij wil niet zo straks. dus maybe iets van steigerhout of een zee look. wel moeilijk hoor. om al die punten in elkaar te passen. en wil t ook niet heel duur. dus marktplaats maar in de gaten houden.
joy, was je ook the island aant kijken? ik wel. normaal kijk ik the mentalist maar deze aflevering had ik al gezien