Na 3x slecht nieuws het vertrouwen kwijt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xkariiinxxx, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xkariiinxxx

xkariiinxxx Nieuw lid

5 apr 2014
    1
    0
    0
    Apothekersassistente
    Moordrecht
    #1 xkariiinxxx, 5 apr 2014
    Laatst bewerkt: 5 apr 2014
    Na een supergoede zwangerschap van mijn zoontje, nu bijna 3. Willen mijn man en ik al ruim een jaar een 2e kindje. Vorig jaar op 20 juli kreeg ik een miskraam met 10 weken zwangerschap en gek genoeg werd ik direct er achteraan weer zwanger. Het was eigenlijk te snel want ik zat nog met zoveel verdriet, maar ik was wel ontzettend gelukkig. De eerste echo was ontzettend spannend maar we zagen een mooi hartje kloppen en een paar weken later liet de vk het me ook horen. Heerlijk dat geluid van een kloppend hartje! We lieten een nekplooimeting doen met 13,5 week en tot onze schrik bleek ons kindje anencefalie te hebben, een open hoofdje. Wij hebben de zwangerschap af laten breken omdat ons kleintje geen overlevingskans had. God wat hebben we het zwaar gehad. Met 14,5 week is ons kindje geboren. Na een periode van veel verdriet en rouw wilden we het weer proberen, en ja hoor gelijk bingo! De eerste weken gingen goed maar ik begon wat licht bloedverlies te krijgen. Uiteindelijk een paar echo's gehad en het zit dus weer niet goed. Nu op het moment dat ik dit typ maak ik mijn miskraam door. Ik ben echt het vertrouwen in mijn lichaam kwijt en ben zo verdrietig.
    Is er iemand die een soortgelijk iets heeft meegemaakt?
    Liefs

2. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Wat heftig zeg.. heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina