Kent iemand deze werkt hij fijn? De iPad kan je op een gegeven moment niet meer updaten is dat met deze ook? Samsung Galaxy Tab 3 7.0 tablet? Bestel nu bij wehkamp.nl
De tab 3 zal in elk geval geupdate kunnen worden naar android 4.4 (kitkat) Welke tablets krijgen Android 4.4 KitKat? | Tablet Guide Dat is de laatste versie van android op dit moment. Het is nog een vrij nieuwe tablet dus daarna zul je ook nog wel wat updates krijgen. Het ligt een beetje aan Samsung.
Ik zie dat er 4.1 op draait, je kunt waarschijnlijk meteen al updaten naar 4.3. Denk dat je behoorlijk wat updates voor je kiezen krijgt als je hem aan zet
Hier hadden we eerst een tab 2, die verkocht en een tab 3 gekocht. Deze is helaas kapot gegaan, en nu gaan we terug naar een tab 2. Dit omdat de 3 veel minder prettig werkt, regelmatig vast loopt...wij dus niet weg van de tab 3.
Ik heb de tab 3 vanaf september en nog nooit een vastloper of andere problemen gehad. Ik vind het erg makkelijk in gebruik. Dus ik ben er helemaal blij mee.