waar morgen wandelen met hond en kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door charan, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Wij willen morgen ergens gaan wandelen.Liefst niet te ver rijden vanaf schiedam.
    Er is alleen 1 nadeel onze hond kan niet los of in een losloopgebied aangelijnd wandelen.
    Hij is in het verleden gegrepen door een herder en sinds dien pakt hij alle andere reuen die hij tegen komt.maakt niet uit hoe
    groot ze zijn.Het is zelf een kruising teckel jack russel.

Dus waar leuk wandelen in een gebied met aanlijnplicht en niet te ver van schiedam max 3 kwartier rijden.
    En ook nog leuk voor een jongen van bijna 8.

2. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Tsja, ik zoek juist altijd losloopgebieden!

Maar volgens mij heeft het Kralingse Bos een aanlijnplicht.

3. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Mastbos in Breda misschien ? Mooie omgeving om te wandelen..

4. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Agh wat vervelend zeg:( ik d8 ook kralingse bos aanlijnplicht.. al doen hoop t het natuurlijk niet.. heb je hier nooit last van? Of gaat het dan wel goed?

5. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Aan de lijn gaat het redelijk en is hij corrigeerbaar.Het is pure angst dat hij uitvalt.Naar teven en niet dominante reuen doet hij niks.Alleen zodra hij denkt dat een reu dominant is en hem wil grijpen.grijpt hij als eerste.
    Dus altijd kort aangelijnd,terwijl hij voor dit altijd los liep in een groep van rond de 20 honden.En dat ging altijd goed.
    kralingse bos heeft inderdaad aanlijn plicht,maar wordt niet heel goed op gelet en zijn we al vaker geweest.ga wel even zoeken bij staatsbosbeheer daar is bijna overal aanlijnplicht volgens mij.

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Vlaardingen bij de surfplas?

Deel Deze Pagina