hey meiden ik ben eens nieuwsgierig ik zie in mn omgeving vaak het volgende: als het eerste kindje een jongentje is, is de 2e dat vaak ook. maar als de eerste een meisje is zie je vaak de 2e een jongentje is. Nu vraag ik me af of dat alleen in mijn omgeving is of dat het hier ook zo is. ik heb 10 januari de geslachtsbepaling dus dan kan ik zelf ook stemmen in mn pol hopelijk willen jullie even stemmen
hoi hoi, bij mij was de eerste en jongen en ja hoor de tweede ook....en ik ben momenteel zwanger van de derde...nog heeeeel pril, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat dit ook een jochie word...wat natuurlijk super leuk is... groetjes van anita
ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier heb ik een jongen en daarna een meisje en nu weer zwanger van een heel eigenwijs meisje.
wel leuk om te zien dat t hier (tot nu toe) ook klopt alleen kappiegirl is tot nu toe een uitzondering
Mijn eerste is een jongen en de baby op komst is volgens 3 echo's een meisje. Je poll staat trouwens een beetje raar zo, je schrijft wat waren de geslachten, maar het zijn toch nog steeds meisjes of jongetjes?
Ik heb een prachtige meid en weet het nu nog niet..effe afwachten maar mijn gevoel (en vorm van de buik) zouden op een jongen wijzen hihi
hihi wel grappig om te zien dat me theorie aardig klopt ik heb hier zelf het vermoeden dat het een meisje word maar ja kan er natuurlijk behoorlijk naast zitten
Ik had ook het idee dat de genen die eerst een jongen Hebben gekregen de tweede ook een jongen wordt. Ik heb twee jongens en nu een meisje op komst!