Hoi, Hier is het dan weer zo ver, de 26 weken sprong is aangebroken. Dirk is nu bijna 25 weken, uitgerekend van uitgerekende datum. Dirk eet erg onrustig en slecht, is vroeg wakker, is erbij ook nog flink verkouden, speelt slecht alleen. ik geloofde eerst nooit in sprongetjes, maar hier kun je de klok erop gelijk zetten. En hij zat zo lekker in zijn vel. ach ja, je weet wat het is, we komen er wel weer uit. Wanneer is de volgende sprong eigenlijk? waar kan ik dat schemaatje vinden die de sprongen aankondigd met wolkjes etc? gr karin
Hier waren we er net weer uit toen Thirza tandjes ging krijgen afgelopen week... Overdag hebben we van deze sprong veel minder gemerkt dan van de 19-wekensprong, maar nu was het 's nachts echt drama: 3-5 voedingen per nacht! Twee weken geleden ging ze vervolgens van de een op de andere nacht weer doorslapen (na een dikke 2 mnd!): nog maar 1 voeding, zo ergens rond 4. En vannacht heeft ze dat voor het eerst ook weer gedaan, dus de ergste tandenpijn is hier ook weer even voorbij. Maar voor een overzicht, tja, ik heb het boek, had hem eerst geleend van m'n schoonzusje, en daarna zelf gekocht via marktplaats. Helemaal prima, want zo enorm zijn de veranderingen per druk niet, Volgens mij verschijnen er gewoon elke keer nieuwe drukken omdat dat boek gewoon veel verkocht wordt... Oei ik groei heet ie dus, dat boek. Maar je kunt dus ook wel eea op de website vinden: www.oeiikgroei.nl Maar dat schema met de wolkjes enzo staat dus in het boek,