Hi ladies, Iedereen van harte die al zwanger zijn! En wie nog bezig is, ik bid voor jullie en moge Allah jullie ook snel een wondertje schenken!! Ik heb best wel een genante vraag, ik ben nu 7 weken zwanger en ik had vorige week om de dag af en toe last van bruin/beige en gelige afscheiding. Wat overgens normaal schijnt te zijn. Echter, vandaag nadat wij 3 weken geen seks meer hebben gehad ( arme man haha), voelde ik na een paar uur iets slijmerigs. Het bleek een doorzichtig soort van behangplaksel achtige slijmprop te zijn. Ik vraag me af of dit gewoon de sporen van mijn man zijn of de belangrijke slijmprop die de foetus beschermd kan zijm??? Ik maak mij zoveel zorgen...ik ben bang dat door dat gestoot van mijn man hij iets heeft beschadigd bij mijn baarmoedermond. Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben ervaren en het niets ernstigs blijkt te zijn. Alvast bedankt voor het lezen/reageren! Groetjes!!
Amen! Jij ook gefeliciteerd en insha'allah gaat alles goed verlopen met je zwangerschap. Tijdens je zwangerschap kun je regelmatig vreemd slijm verliezen, dat zegt niets. De slijmprop verlies je pas als er al ontsluiting is en er dus een bevalling op gang komt. Zolang je geen bloed verliest is er niks om je zorgen over te maken. En na 3 weken zit er geen sperma oid meer in je en ook kan hij niet zo gemakkelijk iets beschadigen.. Dan moet hij het nl wel heel bont maken Probeer je wat te ontspannen en gewoon even afwachten hoe het gaat, maak je niet te veel zorgen dat brengt niks en je weet dat alles maktoub is,
Aaaaah supper lieff! Dankjewel voor je lieve en wijze woorden. Ik ben gewoon TE voorzichtig met alles wat ik doe. En je hebt zeker gelijk ik moet nu echt proberen om wat meer te genieten!! Veel liefs en moge Allah jou zegenen voor je lieve en wijze woorden.
Jij ook gefeliciteerd! Hier hetzelfde gehad in het begin, schrok er eerst ook even van, maar (sorry voor het vieze verhaal) volgens mij is het gewoon afscheiding die er niet is uitgekomen en dan wat is ingedroogd en een soort propje heeft gevormd. Heb het in het begin van de zwangerschap 2 of 3 keer gehad. Het is gewoon zo spannend in het begin, ik schrok ook overal van hoor! Nog steeds wel eens trouwens...