ik heb gebowld tijdens mijn zwangerschap, maar kreeg wel last van mijn onderrug... zijn volgens mij niet echt "richtlijnen" voor. Als je je goed voelt zou ik het gewoon lekker doen
ja ik zou ook zeggen als je geen last van je rug of bekken krijgt waarom niet? Ik heb nooit gehoord dat het niet mag!Gezellig gaan bowlen dus zou ik zo zeggen!
ik heb pas geleden ook nog gebowlt. Moest wel ff in het begin me evenwicht zoeken met gooien verder nergens last van gehad.
mag vast wel, zolang je het niet te lang doet en te zware ballen gebruikt. Als je nog wat verder bent zou ik het niet zo gauw meer doen, omdat je wel je bekken ongelijk belast.
ik heb t in t begin nog wel gedaan nerens last van... owjah wel van me duim omdat ik niet te zwaar wilde tillen dus een kinderbal met te kleine vingergaten gooide.. maar nu heb ik last van me rug en zou ik het dus niet meer doen.
ik ben gisteren 1,5 uur wezen bowlen. Wel een beetje spierpijn nu, maar het ging eigenlijk best goed. Ik ben inmidels 30 weken zwanger en het viel me eigenlijk heel erg mee. Ik heb alleen niet de zwaarste ballen gepakt.