16 weken zwanger en ineens sochtends overgeven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lauraatje, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi allemaal,

ik vroeg me af of iemad hier ook last van had. Ik ben de eerste 3 maanden van de zwangerschap doorgevloen, nergens last van gehad en moest me vaak aan herinneren dat ik zwanger was. Nu ben ik bijna 16 weken en sinds 2 weken ben ik dood en doodmoe, val op de raarste plekken in slaap. het vervelendste is dat ik vanochtend opstond en de honden uit ging laten en ineens naar binnen moest rennen omdat ik moest overgeven. Nu is dat echt een vreemd iets voor me want het is zeker 20 jaar geleden dat ik heb overgegeven. Zijn er meer meiden die dit hebben? je leest overal dat je na de 3 maanden het ergste gehad hebt en dat je dan weer energie krijgt. Nu snap ik dat er veel meiden zijn die de hele zwangerschap misselijk zijn, maar ik heb nog nergens last van gehad tot nu. Is toch niks ergs he??

groetjes Laura

2. Maia

Maia Niet meer actief

nee hoor, komt waarschijnlijk omdat je lichaam heel erg moe is e.d. en dat reageert dan door het overgeven. Ik heb dan de eerste 3 maanden er wel last van gehad, maar ook nu, als ik slecht slaap en me heel moe voel door wat dan ook word ik meteen weer misselijk.

sterkte en gewoon goed je rust pakken.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ooww meis nee hoor dat is helmaal niet erg! ik be nnu 29 wkn 4 dgn en soms moet ik ook nog overgeven. toen ik 16 weken was had ik ook wel eens een keer dat het weer allemaal eruit kwam. geen zorgen maken..het is niet leuk maaaaar het geeft niet .

Deel Deze Pagina