hier ook een streep 2 min na afleestijd... ik ben al een week overtijd en voel me echt megazwanger.. nog nooit zo zeker geweest daarvan (nog meer dan bij mn dochter) hoop klachten .. en ik was stomverbaasd dat er geen 2e streep stond op de kv 2v5 test.. dus ik zeg het op msn tegen een vriendin die test klopt niet denk zal nog eens kijken en jawel een hele lichte streep maar geen tuurstreep in de zin van je moet hem alle kanten op draaien tegen het licht houden enzo, nee gewoon meteen zichtbaar toen ik hem oppakte... dat heb ik bij deze nog nooit gehad, wel een keer bij een etos test toen ik niet zwanger was, maar nooit bij de 2v5 testen.. altijd omo wit! kreeg het zoals verwacht niet op de foto maar dat is sowieso te wijten aan mijn half dode camera krijg dingen nooit mooi in detail erop die is echt aan vervanging toe.. liet het op cam zien aan mn vriendin en die zag het na een hoop gedoe met camera verplaatsen naar het lichtste punt wel ... hoe dan ook die streep staat er geen twijfel mogelijk.. heb deze wel pas om 17u smiddags gedaan dus wacht nu tot woensdag ochtend want dan zou die wel duidelijker moeten zijn.. ik denk sowieso wel dat ik traag hcg aanmaak, bij mn dochter deed ik ook met 5 weken een test, deze was wel positief (kruidvat plus) maar niet dat je zegt van wauw die knalt eraf... dus wie weet late innestelling ik geloof namelijk niet dat ik niet zwanger ben haha was deze keer namelijk echt verbaasd dat er niet meteen een 2e streep was, andere keren dat ik twijfelde was het gewoon ok, dus niet.. en niet verbaasd echt raar gevoel.. klachten: - midden in cyclus een paar drupjes bloed (vermoedelijk rond eisprong) - al vlak daarna last van mn borsten (nou heb ik dat wel vaker een week voor ongi maar dit was eerder en ook heftiger echt continue pijn en vooral aan de zijkanten) - 2 duidelijk zichtbare aders op mijn borsten - ik was een aantal weken geleden nog echt heel depri en dat was 2 weken geleden ineens over, uit het niets voelde ik me weer happy... (dat constateerde ik achteraf) - sochtends misselijk - nam vrijdag avond een slok capri sun waar ik echt dol op bed en werd echt kotsmisselijk ervan - hele dag amper honger, ook savonds weinig honger in tegenstelling tot normaal - steken in mijn schaamstreek en menstruatie krampen (al 2 weken lang) goed het is en blijft afwachten maar ik zou echt stomverbaasd zijn als er geen 2e duidelijkere streep staat overmorgen ... ben benieuwd hoe het met de rest gaat
@Stampvamp: spannend. Als jij er zo overtuigd van bent, ben ik het ook voor je. @Westerlo: Balen! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik heb vanochtend wel een ovulatietest gedaan en deze was knalpositief. Begin ik ineens te twijfelen of ik niet mijn eisprong heb..Kan een eisprong ook voor een vals positieve zwangerschapstest zorgen? Iemand die dit weet?
oh wat balen zeg westerlo dikke knuffel! seol precies wat westerlo zegt ovutesten zijn vaak knalposi als je zwanger bent! dus het kan nog alle kanten op.. spannend! sofie fijn om te lezen haha had het al wel vaker gelezen hoor, bij de ene is het niks, maar het kan wel degelijk... en bij mij was het ook maar enkele minuten.. dus wie weet.. ik voel me in elk geval enorm zwanger... en het feit dat ik bij mn dochter met 5 weken ook geen knaller van een test had geeft wel hoop... ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen en echt pas woensdag een test doe vind het zo sonde om morgen te testen en dan dezelfde uitslag te krijgen haha maar ja is moeilijk he als je ze hebt liggen! duim duim .. voor jullie natuurlijk ook !!
hier vanmorgen ook nega test.. en dat hadik gisteren al wel verwacht gisteren middag merkte ik ineens dat ik eigenlijk geen klachten meer had, ja minimaal maar voelde me ook ineens heel anders dus was niet verbaasd dat hij nega was vanrmogen, wel teleurgesteld natuurlijk.. die andere streep staat er ngo steeds op die oude test pfff
ik heb vanochtend niet meer getest... heb er geen meer in huis... maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld... dus ik wacht denk ik nog paar dagen... om te kijken of ik nog ongi ga worden...
even een update hier want vind het nu wel raar worden.. woensdag ochtend dus negatief getest.. donderdag middag kreeg ik ineens weer last van mn boobs en wat krampen af en toe maar niet heftige krampen ofzo.. maar ineens merkte ik wel op van het is weer aanwezig dus had wel verwacht vrijdag ochend met duivels verrast te worden.. niks dus, ik was zon 1 uurtje wakker en kreeg zon heftige krampen dat het leek of ik mn ongi voelde lopen.. dus ben voor we weggingen wel 20x naar wc gelopen omdat ik ECHT dacht datik ongi was want dit voelde echt als de krampen die ik normaal heb voor ik het ben en dan ga ik naar wc en word ik het ook direct eigenlijk.. niks dus... later op dag ook niks.. nu is het zaterrdag 11 uur en nog niks :S ik snap er niks van nu begin ik toch te twijfelen of ik toch niet zwanger kan zijn... die eerste test was van smiddags.. de 2e van sochtends.. leest weleens dat sommigen sochtends juist lichter of nega testen en smiddgas duidelijker.. wel vervelend dit hoor want had me sinds woensdag erbij neergelegd van ok nu komen de duivels vast snel.. en nu dit.. maar goed ik wacht het mooi af tot maandag minimaal hoor! hier nog nieuws verder van andere dames??
Stampvamp wat vervelend die onzekerheid! Je hebt vandaag geen test gedaan he? knap! Ik zou het niet kunnen laten.. ik hoop voor je dat het positief uitpakt en dat je lekker mag zwangeren, die krampen komen ook voor bij zwangerschap, en aangezien je nog steeds niet ongi bent is de kans nog groot dat je zwanger bent.. ik hoop t voor je... Hier, veel symptomen.. Gister avond ook veel gerommel in mijn buik en lichte kramp.. ook vooral heel last van borsten, alleen toen ik vanochtend opstond was het minder Weet niet wat dat betekend? Was er zo van overtuigd! nu dus minder.. ik hoop dat t alsnog zo is! Straks langs de kv voor een test.. hoop dat het snel positief uitpakt...
nou dat had ik dus dinsdag avond toen besefte ik ineens dat het die middag en avnod eigenlijk veel minder was had al hele tijd zon last van mn borsten en krampjes en nog meer en toen ik dat dinsdag avond besefte dacht ik nou t zal wel negatief zijn morgen of ik word al ongi dan... toen de test dus ook negatief was dacht ik zie je ... maar woe en do geen ongi en toen dus vrijdag ochtend veel heftigere krampen dan de tijd ervoor, echt van die krampen dat je denkt NU word ikhet meteen.. en oko echt dat gevoel hebben dat het liep :S was dus vanmorgen erg verbaasd dat er nog niks was... ik weet wel dat ik idd bij mijn dochter ook steeds ongi krampen had en er erg onzeker van werd omdat k steeds dacht tis gedaan... maar nu word ik er onzeker van omdat er maar geen ongi komt en ik het al wel lang verwacht had natuurlijk.. als ik in het verleden dacht zwanger te zijn en dan negatief testte kwamen de duivels al best snel erachter aan.. nu zijn we al 3 dagen verder :s de rede dat ik nog niet getest heb is omdat ik maar 2 testen van kv had.. en die zijn op... en ik echt geen zin heb op de fiets met mn dochter door dat rotweer te gaan .. hier vlakbij zit ah en etos maar ik heb slechte ervaring met die etos testen en heb echt geen zin om een dure cb te halen dus ik wacht wel even mooi af wie weet komt het toch ineens doorzetten? hoop dat het bij jou niks betekend dat het minder word.. ik was er bij mij dus ook echt ineens van overtuigd dat het niks was maar zie hier nog steeds geen ongi kan dus nog alle kanten op weet wel toen ik zwanger was van mn dochter adt ik ook na een paar weken ineens mn borsten niet meer voelde en geen kramp had en meteen dacht ooh dat is niet goed, en dan na een dag of soms`2 dagen begon het weer horo haha afwachten dus hoe ver zit jij in je cyclus? en wat houd het in draagster van chromosoom translocatie?
spannend voor jou joh! Ik hoop echt dat je ongi tóch uitblijft en dat je straks een mooie positieve test in handen mag hebben! ik zou ook niet op de fiets gaan met dit weer hihi.. Oh, dus er is nog hoop voor mij.. heb ook krampen nu.. lichter dan menstruatie krampen maar toch zijn ze aanwezig! vandaag op 8dpo... duurt kei lang!!! Chromosomen 3 en 6 zijn allebei bij 1 een stukje af, en deze zijn omgewisseld.. dus bij 6 zit een stukje van 3, en bij 3 zit een stukje van 6. Stom he? Ik kan dus de verkeerde doorgeven, dan word het 9vande10 keer een MK, gebalanceerd, dan is het kindje ook drager of gewoon de goede dan is er helemaal niks aan de hand. Pff, als ik zwanger ben hoop ik zó dat ik de goede mee heb gegeven!!! Ik ga straks even naar de KV (met de auto natuurlijk).. en dan even testen halen.. kan mezelf waarschijnlijk niet bedwingen dus dat word er straks eentje en morgen of overmorgen Zit te twijfelen of ik niet 2 doosjes haal hahaha...
oh ok dank je voor je uitleg is er iets bekend over de kans van doorgeven hoeveel procent kans dat het goed zit enzo? of is dat afwachten? en als je zwanger bent kunnen ze daarop testen dan dmv een onderzoek? sorry wat een vragen haha ik denk altijd maar ik haal gewoon 1 doosje want ik vind het te verleidelijk als ik ze heb liggen om dan meteen de dag erna te testen :S en net als nu lag er na die lichte streep maar 1 dus heb ik netjes 2 dagen gewacht.. t regent hier nog steeds pfff en moet toch echt nog boodschappen gaan doen straks dus meot er hoe dan ook wel doorheen helaas alleen is de AH maar 5 min fietsen dus is niet zon ramp al probeer ik wel altijd tussen de buien door te fietsen vind het voor mij niet zo erg maar als ik mn dochtertje mee moet nemen vind ik het zo sneu dat zij ook helemaal nat word mijn vriend is werken dus zit niks anders op :S ik hoop het ook echt dat het uitblijft en de volgende test gewoon duidelijk is.. je gaat toch weer twijfelen he, zeker omdat ik in de testen topics toch regelmatig heb gelezen van dames die juist smiddags positiever testen dan sochtends. dat ze dan eerst licht lijntje hadden en dan 2 dagen later ochtend testen en dachten het is niks want er is geen streep meer... geeft de mens weer moed haha heb zelf ook nog nooit eerder een licht lijntje op een kv 2v5 test gehad! deze kwam dan wel na 7min pas , maar goed ook dat heb ik nooit eerder gehad.. heb me sufgetuurd op andere testen in het verleden en er kwam toch echt niks van een vaag lijntje na tijd hoor.. bij mn dochter bleek ik achteraf met testen al 5 weken zwanger te zijn en dat was een kv plustest (had een vriendin nog liggen die zei ga nou eens testen) die was positief maar oko niet dat je zegt van wat een knaller als je achteraf denkt ik was al 5 weken.. dus wie weet maak ik gewoon traag hcg aan.. want soms zie je testen met 4 weken die er vanaf knallen en met 5 weken helemaal! heb van de week even gedacht wie weet was ik wel zwanger is het niet goed gegaan maar die vlieger zal ook niet opgaan neem ik aan als er nog geen bloeding is opgetreden toch? wanneer ga je testen ?? vandaag nog of morgen ofzo??
Nouu, ehm.. 50% kans dat ik het kindje gebalanceerd doorgeef.. hoeveel procent kans op miskramen is onduidelijk.. de ene krijgt er heel veel en de andere maar 1 of niks... Moeilijk in e schatten. Ook gaat het vaak al mis voor dat je weet dat je zwanger bent.. Dus de kans dat ik nu zwanger ben schat ik best groot in, maar of het goed gaat.. ik weet niet! echt K*T! Je kunt alleen maar hopen op t beste... Ja is ook zo, ik zou ook twijfelen maar een streepje komt er niet voor niets... Ik teste toen met mijn MK 2 dagen overtjd 's ochtends licht positief en 's middag al veel duidelijker. ik denk ook dat (mits je geconcentreerde urine hebt) je 's middags toch vaak beter test. Traag HCG aanmaken kan het inderdaad zijn ja, en misschien een atere innesteling, het kan allebei! Sommige vrouwen maken heel snel HCG aan, en elke zwangerschap is weer anders. Misschien maak je de volgende keer wel sneller hcg aan, wie weet! Ik hoop voor je dat t toch raak is hoor... Ik denk idd dat er dan meteen een bloeding op zou moeten treden als het lichaam het afstoot bijvoorbeeld.. of misschien na een dag of 2 maar langer moet dat toch niet duren? Rre lichamen hebben wij vrouwen toch... Tja, vriend uit bed trommelen (arme jongen, hijs zó moe)... en dan naar de kruidvat, k ga vanavond al een testje wagen ja! SPANNEND! Maar grote kans dat hij negatief is met 8dpo maar goed.. om de testrang weer te sussen zeggen we dan maar...
He dames! heb even jullie berichtjes zitten meelezen en ik herken heel veel. Maandag (gister) was mijn NOD zondagavond al samen met mijn vriend een k2v5 test gedaan en in eerste instantie niks en na 10/15min toch een zichtbare lijn. Wou dat niet geloven en een tweede gedaan en exact hetzelfde resultaat. Gisteren een gevoelige test gekocht en het volgende resultaat na 10 min en vanochtend hetzelfde arghh ben zo zenuwachtig!! Voorheen ook al vaker testjes gedaan en dan bleef bij mij ook altijd strak wit na de afleestijd behalve dan de controle streep